تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۷۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
مسئولان برای انجام امور مردم سخت‌گیری نکنند
فرماندار هندیجان گفت: نباید برای انجام امور مردم، سخت‌گیری کرد زیرا این روند ارباب رجوع را درمانده و ناامید می‌کند.

احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری از زمان انتصابش به عنوان فرماندار این شهرستان که در محل فرمانداری و با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزار شد اظهار کرد: خدمت به مردم باید صادقانه و با وجدان کاری همراه باشد در غیر اینصورت کارها طبق رضایت مردم و در راستای رضایت خدا حاصل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مسئولان نباید تکریم ارباب رجوع را فراموش کنند زیرا این امر موجب تعالی در امور و ارتقای خدمت رسانی بین‌دستگاهی خواهد شد.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان مردم و مسئولان این نظام هستند عنوان کرد: نمونه بارز آن در راهپیمایی 22 بهمن امسال بوده که بار دیگر با گرد هم آمدن این جشن بزرگ و شکوهمند را برگزار کردند.

وی همچنین خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تصریح کرد: نباید برای انجام امور مردم، سخت‌گیری کرد زیرا این روند ارباب رجوع را خسته و درمانده و ناامید می‌کند.

جعفری‌نسب خطاب به مدیران اجرایی چنین گفت: کارمندان خود را ارزیابی کنید و نظارت بر کار آنها را برای انجام هرچه بهتر امور فراموش نکنید.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه مدیران، مسئولان و ارگان‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان، خواستار تعامل مضاعف مردم و مسئولان در این منطقه شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار