تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۷۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهت رسانه های خارجی از انهدام بزرگترین مقر پژاک توسط سپاه
به دنبال انهدام بزرگترین مقر نیروهای ضد انقلاب و گروهک تروریستی پژاک در منطقه سردشت به دست نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این خبر در رسانه های خارجی به سرعت انعکاس یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صدای آمریکا گزارش داد: سپاه پاسداران، به یک مرکز فرماندهی یک گروه شورشی کرد حمله کرد که در این حمله دست کم دو عضو(!) این گروه کشته شدند.(این در حالیست که تعداد دقیق کشته شدگان بر اساس گزارش خبرگزاری ایرنا به نقل از یک مقام آگاه در سردشت، پنج نفر است و یکی دیگر از عوامل این گروهک که زخمی شده، به دست نیروهای سپاه افتاده است.)
این شبکه افزود: درگیری مسلحانه میان نیروهای سپاه پاسداران و شورشیان پژاک ساعات پایانی روز شنبه آغاز شد و اوایل روز یکشنبه پایان یافت. این درگیری های مرگبار حدود یک هفته پس از آن صورت می گیرد که ایران تهدید کرد به پایگاه ها گروه شورشی پژاک در عراق حمله خواهد کرد.
خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی در مصاحبه با شرزاد کمانکار سخنگوی پژاک اعلام کرد: از ساعات پایانی شب یکشنبه درگیری میان پژاک و نیروهای ایران در گرفت که نهایتا به پیروزی سپاه پاسداران انجامید.
الجزیره نیز گزارش داد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در درگیری با عوامل این گروهک تروریستی در منطقه میرآباد بخش "وزینه" سردشت که از شنبه شب آغاز و تا پاسی از بامداد امروز ادامه داشت، توانستند با متلاشی کردن این مقر، تمام منطقه را از لوث وجود نیروهای ضد انقلاب پاک و تا نقطه صفر مرزی تسلط پیدا کنند.
این در حالیست که اصوات العراق نیز در گزارشی درگیری های میان ایران و پژاک را شدید و پیروزی ایران را موفقیتی بزرگ اعلام کرد.
خبرگزاری شین هوا هم گزارش داد: در این درگیری عوامل گروهک تروریستی پژاک، مقادیر زیادی از ادوات خود شامل دوشکا و تیربار را رها کرده و پا به فرار گذاشته اند.
:
:
:
آخرین اخبار