تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۵۷۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به میزبانی مجتمع پتروشیمی بندر امام در ماهشهر برگزار شد
ششمین گردهمایی سراسری روسای روابط عمومی صنعت نفت کشور
ششمین گردهمایی سراسری روسای روابط عمومی صنعت نفت کشور روز چهارشنبه ( ٣٠ بهمن) به میزبانی مجتمع پتروشیمی بندر امام و با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر برگزار شد.

در این همایش که روسای روابط عمومی بیش از ٢٠٠ شرکت تابع وزارت نفت حضور داشتند مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: روابط عمومی های صنعت نفت برای پیشبرد اهداف و برنامه های این صنعت باید از همه ظرفیت های رسانه ای و شبکه های اجتماعی استفاده مناسب به عمل آورند.

اکبر نعمت الهی افزود: مجموعه روابط عمومی ها لازم است با همدلی و همکاری یکدیگر و ایجاد ارتباط با بخشهای مختلف سازمان اعم از مدیریت ها و کارکنان در زمینه ارتقا و تعالی سازمان گام بردارند.

وی با تشریح شرایط کار روابط عمومی ها در گذشته و حال تصریح کرد: باید با همکاری تنگاتنگ جایگاه روابط عمومی را در داخل و خارج سازمان ارتقا بخشیده و روابط عمومی مدیر محور را به سازمان محور بدل کنیم.

نعمت الهی با اشاره به فعالیت نزدیک به ٣٠٠ روابط عمومی در مجموعه بزرگ صنعت نفت، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های رسانه ها و برخورداری از امکانات ارتباطی می تواند در معرفی توانمندی ها و توسعه فعالیت های شرکت ها اثرگذار باشد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در پایان از همکاری پتروشیمی بندر امام و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص برگزاری این گردهمایی قدردانی کرد.

در این نشست مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام گفت: کارآیی و نقش روابط عمومی در صنعت پر رنگ تر شده است.

رضا امیری افزود: امروز حرکت استراتژی محور روابط عمومی ها به سمت علمی کردن ارتباطات کمک بزرگی در شکل دادن به سازمان دارد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ها طراحی یک برنامه روابط عمومی کار آمد را موثرترین راه برای نفوذ و تأثیر واقعی بر مخاطبان در سازمان خواند و اظهار کرد: در پتروشیمی بندرامام نقش و فعالیت روابط عمومی این شرکت با استراتژی تعریف شده ارتباط تنگانگی دارد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز گفت: صنعت توسعه آفرین پتروشیمی به عنوان یک جزء و صنعت نفت به عنوان یک کل باید سهم بی بدیل خود را در ایجاد ساختارهای علمی ارتباطی در این حوزه ایفا کنند.

علی یزدانی افزود: باید ساختارهای سنتی روابط عمومی تغییر کند و بر مبنای علمی به سمت و سوی پویایی، توسعه و نوآوری حرکت کنیم.

یزدانی در ادامه برای شرکت کنندگان در گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت آرزوی موفقیت کرد.

ششمین گردهمایی سراسری روسای روابط عمومی صنعت نفت کشور به میزبانی مجتمع پتروشیمی بندر امام و با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در شهرک بعثت مجموعه اندیشه ماهشهر برگزار شد.

تبیین سیاست های جدید روابط عمومی ها، روابط عمومی الکترونیک، برنامه ریزی در روابط عمومی و جشنواره روابط عمومی های برتر از جمله موضوعات این نشست بود.

در این گردهمایی علاوه بر چند سخنرانی تخصصی، نشست مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و مدیران روابط عمومی چهار شرکت اصلی با روسای روابط عمومی شرکت ها جلسات پرسش و پاسخ پیش بینی شده بود.

آشنایی با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و بازدید از مجتمع بزرگ پتروشیمی بندر امام از برنامه های جانبی این گردهمایی برای روز پنجشنبه است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار