تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۵۷۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم تبریز در مجلس:
بسیج در دفاع مقدس موجب پیروزی کشور شد
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: این بسیج بود که توانست در دوران دفاع مقدس بدون تجربه و با دست خالی مملکت را پیروز کند.

مسعود پزشکیان در چهارمین یادواره فرهنگی و دومین مراسم اعطای جایزه ملی شهید دکتر رهنمون که در قرارگاه شهید مسعودیان برگزار شد اظهار کرد: آن روز‌ها بسیج و بسیجی بودن بر اساس پول و حساب و کتاب نبود، همه برای دفاع از مملکت و بودن در صحنه آمده بودند.

وی با بیان اینکه این بسیج بود که توانست در دوران دفاع مقدس بدون تجربه و با دست خالی مملکت را پیروز گرداند تصریح کرد: ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست در برابر تمام جهان بایستد و بدون از دست دادن وجبی از خاک پیروز شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آن دوران انسان‌ها از مدرسه، دانشگاه، پست و مقام گذشتند و برای دفاع از انقلاب و اسلام راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند و حال نیز به این روحیه‌ها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند اذعان کرد: مقاومت تنها راهی است که می‌تواند این مملکت را در برابر دشمن پیروز گرداند و از نظر علمی و کار در منطقه اول باشد.

پزشکیان عنوان کرد: شهیدان دفاع مقدس با تمام وجودشان در برابر دشمن ایستادند تا از اعتقادات و دینشان دفاع کنند و اگر حال نیز این انسان‌ها را در مملکت داشته باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی ما بایستد.

وی اضافه کرد: البته مقاومت در برابر مستکبران یک شرط دارد و آن این است که بسیجی وار وارد صحنه شویم به این ترتیب در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما حالا به دنبال پست، مقام و پول هستیم اذعان کرد: اگر این مسائل را کنار بگذاریم قادریم مملکت را به قدرت برسانیم و نگذاریم خون شهدا پایمال شود و باید استقلال، آزادی و اسلام در مملکت پیاده کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار