تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۷۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد
1003 کلاس در آبادان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: تعداد مدارسی که در ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود افزایش یافته و از عدد 137 به 150 مدرسه، بالغ بر یک هزار و 3 کلاس درس رسیده است.

سید محمد مولوی امروز ضمن اعلام آمادگی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان از اواخر اسفند ماه جاری تا پایان تعطیلات عید نوروز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در آبادان اظهار کرد: بالغ بر یک هزار و 3 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان آبادان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: آبادان از شهرهایی است که به طور حتم مسافران در بازدید از خوزستان به این شهر نیز سفر خواهند کرد، لذا امسال پیش‌بینی ورود مسافران را به مراتب بیشتر از سال‌های قبل در این شهر داریم، بنابراین اداره آموزش و پرورش آبادان بنا دارد تا خدمات بیشتری را ارائه کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان تصریح کرد: در مجموع 150 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که  25 مدرسه درجه اول پذیرای مسافران خواهد بود.

مولوی افزود: همچنین 43 مدرسه درجه دوم و 83 مدرسه درجه سه در ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود.

وی تاکید کرد: روزانه بالغ بر 280 هزار نفر در مدارس آبادان اسکان داده می‌شوند، اداره آموزش و پرورش حقیقتاً به تنهایی پاسخگوی اسکان تمامی مسافران نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در خصوص مشکلات برخی مدارس در خصوص میزبانی صحیح از میهمانان از جمله معضلات کمبود فشار آب و یا نبود فاضلاب عنوان کرد: برخی مشکلات مدارس آبادان ناشی از مشترک بودن شبکه آب شهری و نبود فاضلاب در بعضی از مناطق آبادان هستند که سعی کرد‌ه‌ایم امسال این موارد را برطرف کنیم.

مولوی اضافه کرد: در بخش اجرا، نیازمند اهتمام بیشتری از سوی سایر دستگاه‌ها هستیم تا در ایام عید نوروز بتوان پاسخگوی نیاز مسافران باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسافران نوروزی که قصد سفر به آبادان را دارند برای سهولت در کار خود می‌توانند به صورت اینترنتی جای خود را از پیش رزرو کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار