تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۷۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر فوتبال :
نخستین شکست تراکتورسازی برابر راه‌آهن
تیم تراکتورسازی تبریز نخستین شکست خود در لیگ برتر فوتبال کشور برابر راه آهن را متحمل شد.

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در تبریز میزبان تیم راه آهن بود که این بازی در پایان با سه گل به سود تیم راه آهن خاتمه یافت.

این نخستین شکست تیم تراکتورسازی در لیگ برتر برابر راه آهن بود. تا پیش از این بازی دو تیم 9 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند هفت بازی به سود تراکتورسازی به اتمام رسیده و دو بازی نیز مساوی شده بود.

تراکتورسازی در فصل 89-88 در تبریز با نتیجه دو بر یک برابر راه آهن به پیروزی رسید. بازی برگشت دو تیم در تهران با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در فصل 90-89 تراکتورسازی هر دو بازی رفت و برگشت را برابر تیم راه آهن به برتری دست یافت. در این سال تراکتورسازی در تبریز با نتیجه 3 بر 1 و در تهران با یک گل زرد پوشان پایتخت را مغلوب کردند.

تراکتورسازی در فصل 91-90 در تبریز برابر راه آهن به تساوی یک بر یک رضایت دادند، اما در تهران با یک گل از سد میزبان خود گذشتند.

سال گذشته نیز تراکتورسازی با هدایت تونی اولیویرا در تهران با یک گل و در تبریز نیز با سه گل برابر این تیم به پیروزی رسیدند.

بازی رفت دو تیم در تهران نیز با هدایت مجید جلالی به سود تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

10 بازی بدون برد

تیم تراکتورسازی دهمین بازی متوالی بدون برد خود برابر راه آهن را به دست آورد. تراکتورسازی  بعد از پیروزی برابر گسترش فولاد، در 10 بازی بعدی خود برابر تیم‌های سپاهان اصفهان، نفت تهران و راه آهن تهران متحمل شکست شده و برابر تیم‌های ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، فجر سپاسی شیراز، سایپای البرز، داماش گیلان، ملوان بندرانزلی و سایپای البرز به تساوی دست یافته است.

تراکتورسازی در سه بازی باقیمانده لیگ برتر به مصاف تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و استقلال تهران می رود.

تراکتورسازی تبریز در اولین دوره لیگ برتر فوتبال کشور به رکورد 16 بازی بدون برد را به جا گذاشته بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار