تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۷۷۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجدی :
می‌خواستند از شام قلعه‌نویی و اسکوچیچ سناریو بنویسند
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: خوب شد ما به ملوان باختیم؛ اگرنه عده‌ای تا دو سال می‌خواستند از شام قلعه‌نویی و اسکوچیچ سناریو بنویسند.

سید میرشاد ماجدی با اشاره به شکست آبی‌پوشان مقابل ملوان انزلی گفت: ما باختیم ولی اعتقاد دارم خوب شد این بازی را نبردیم وگرنه شایعات آن شام و میهمان‌نوازی استقلال طوری منعکس می‌شد که همه چیز زیر سؤال می‌رفت و یکسری آدم‌ها که تفکرات مسموم داشتند به اهداف خود می‌رسیدند.

وی افزود: خدا بعضی وقت‌‌ها به انسان برای پیروزی عزت می‌دهد و بعضی مواقع نیز با شکست که فکر می‌کنم این بار با باخت به این موضوع رسیدیم چون اگر می‌بردیم آقایان تا چند سال برنامه داشتند که دو مربی با هم شام خوردند و از این جور مسائل برای ما سناریو می‌نوشتند.

وی تأکید کرد: این شکست درست است که امتیازی برای استقلال نداشت ولی دست خیلی از افراد را که شیطنت می‌کردند و می‌خواستند شرایط استقلال را درست جلوه ندهند، رو کرد. خوشحالیم که خداوند به ما کمک کرد و با این باخت مقابل کسانی که می‌خواستند از ما آتو بگیرند ایستاد و این فرصت را برای کسانی که منتظر فرصت بودند، از بین برد. استقلال روی تفکرات و درایت مربی خود تا اینجا به نتیجه رسیده و ما هم این باخت را به فال نیک می‌گیریم و انشاء‌الله شاهد گمانه‌زنی‌ها و شایعات خارج از بحث فوتبالی نباشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار