تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۵۷۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موفقيت واترپلو خوزستان در دو ليگ كشوري
قهرماني نفت‌اميديه در ليگ برتر و نفت‌آبادان در ليگ يك
رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور با قهرمانی تیم نفت و گاز امیدیه به پایان رسید و نفت آبادان یکی از نمایندگان خوزستان در لیگ دسته یک کشور با ایستادن در جایگاه نخست این مسابقات، لیگ برتری شد.

استخر قهرمانی 9 دی تهران روز گذشته (جمعه) شاهد برگزاری فینال لیگ برتر واترپلو كشور بین دو تیم نفت‌امیدیه و شهبازی زنجان بود. شاگردان رضا جعفری در تیم امیدیه موفق شدند با ارايه یک نمایش مقتدرانه از همان دقایق ابتدایی بازی، از حریف خود فاصله بگیرند و درنهایت هم با نتیجه 14 بر 10 پیروز شوند.

براي تماشاي اين ديدار جمع کثیری از هواداران واترپلو سکوهای استخر قهرمانی 9 دی تهران را پر کرده بودند. همچنین تعدادی از پیشکسوتان واترپلوی ایران همچون خسرو امینی، احمد یاقوتی و حسین نسیم در کنار برخی از مدیران ورزش کشور این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت و گاز گچساران روی در روی هم قرار گرفتند که درنهایت دانشگاه آزاد با نتیجه 9 بر 7 پیروز شد و به عنوان سومی دست یافت.

همچنین در لیگ دسته یک واترپلو کشور كه در دو گروه A و B برگزار شد، تيم‌هاي نفت آبادان و نفت اهواز به ترتيب در گروه‌هاي A و B حضور داشتند.

در دیدار پایانی این مسابقات هم نفت‌آبادان، دوم اسفندماه در تهران به مصاف نفت تهران رفت که توانست حریف خود را با نتیجه 16 بر 10 شکست دهد و ضمن کسب عنوان قهرمانی، مجوز حضور در لیگ برتر کشور را هم به دست آورد.

نفت‌اهواز دیگر نماینده استان در اين رقابت‌ها نيز یکم اسفندماه در تهران مقابل پاسارگاد تهران قرار گرفت که توانست با نتیجه 6 بر 2 بر حریف خود غلبه کند و جایگاه سوم گروه B را ازآن خود کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار