تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۷۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خواستار شد
لزوم تقویت عزیمت جوانان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس
فرماندار شادگان گفت: لازم است عزیمت جوانان به مناطق عملیاتی دوران هشت ساله دفاع مقدس را در راستای تبیین ارزش‌های شهدا و رزمندگان، تقویت کنیم.

عبدالزهرا سنواتی امروز اظهار کرد: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند.

وی تصریح کرد: آشنایی جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها با محورهای عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف حضور کاروان‌های راهیان نور در این مناطق است.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: راویان و مبلغان اعزامی به مناطق جنگی در موضوع شناساندن جبهه و جنگ، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروز نقش موثری را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین امور فرهنگی و ابتکارات مقام معظم رهبری موضوع راهیان نور است که از راه‌های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار به شمار می‌رود.

سنواتی با بیان اینکه ایثار زمان و مکان نمی‌شناسد ادامه داد: در یک نگاه ساده در محتوای فرهنگ ایثار و شهادت موارد زیادی را می‌توان مشاهده کرد که ایدئولوژی و جهان بینی، باورها و ارزش‌ها، پشتوانه فرهنگ و ایثارگری و شهادت از جمله آنهاست.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم ایثارگری فرهنگ مردم شود و ملکه ذهن و درونی شود برای این کار باید تلاش‌های بسیار صورت گیرد و راهیان نور تداعی‌گر ایثار و جانفشانی‌های جوانان بی‌ادعای این مرز و بوم است.

فرماندار شادگان همچنین عنوان کرد: در حال حاضر دشمن بیشترین هجمه فرهنگی خود را متوجه کشورمان کرده است و چند صد شبکه خارجی ماهانه میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند تا با تبلیغات مسموم و ترویج و توزیع آثار غیراخلاقی فرهنگ غربی، فکر نوی جوانان ایران را به خود مشغول کنند.

وی اضافه کرد: در همین راستا باید با عزم ملی شبانه روزی کار کنیم تا بمباران فرهنگی دشمن را سریع و به موقع خنثی کنیم.

سنواتی در پایان چنین اظهار کرد: لازم است عزیمت جوانان به مناطق عملیاتی دوران هشت ساله دفاع مقدس در راستای تبیین ارزش‌های شهدا و رزمندگان، تقویت شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار