تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۵۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیریت نامناسب ؛ علت سردرگمی زائرین در مرز شلمچه
یکی از مهم‌ترین علت‌های بروز این مشکل نبود مدیریت صحیح در سازمان حج و زیارت است / تا مدتی قبل افراد به صورت انفرادی و گروهی از این مرز عبور می‌کردند، اما متاسفانه مدتی است که کشور عراق از ورود زائرین به صورت انفرادی امتناع می‌کند / دریافت ویزا از سفارت‌خانه کشور عراق به‌منزله اجازه این کشور برای سفر است، این در حالی است که مسئولان کشور عراق به مردم اجازه ورود به خاک خود را نمی‌دهند
نماینده مردم خرمشهر در مجلس با بیان این که در حال حاضر زائرین عتبات عالیات به صورت انفرادی نمی‌توانند به کشور عراق سفر بکنند، گفت: یکی از مهم‌ترین علت‌های بروز این مشکل نبود مدیریت صحیح در سازمان حج و زیارت است.

به گزارش خوزنیوز، "مصطفی مطورزاده" در گفت‌و گو با خانه ملت ، با بیان این که یکی از مهم‌ترین مرز‌ها برای عبور زائرین عتبات عالیات، مرز شلمچه است، افزود: تا مدتی قبل افراد به صورت انفرادی و گروهی از این مرز عبور می‌کردند، اما متاسفانه مدتی است که کشور عراق از ورود زائرین به صورت انفرادی امتناع می‌کند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تمام زائرین برای سفر به کشورعراق باید ازسفارتخانه ویزا دریافت بکنند، تصریح کرد: دریافت ویزا از سفارت‌خانه کشور عراق به‌منزله اجازه این کشور برای سفر است، این در حالی است که مسئولان کشور عراق به مردم اجازه ورود به خاک خود را نمی‌دهند.

این نماینده با بیان این که کارشکنی و جلوگیری مسئولان عراقی از ورود زائرین به کشور عراق تبعات فراوانی را برای جامعه به همراه دارد، افزود: این موضوع باعث دلسردی و نارضایتی مردم شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که بروز مشکلات برای زائرین علت‌های فروانی دارد، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل بروز مشکلات برای ورود و خروج زائرین نبود مدیریت مناسب در سازمان حج و زیارت است.

برچسب ها: مرز شلمچه ، خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار