تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۵۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارخانه ماشین‌آلات راه‌سازی ایذه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
کارخانه‌های بزرگ ماشین‌آلات راه‌سازی حفار ماشین ایذه که کلنگش دو ماه پیش زده شده است، به زودی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد / برای این کارخانه در دو فاز جداگانه، اعتبارهای ۵۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است
نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس از تجهیز کارگاه کارخانه ماشین‌آلات راه‌سازی حفار ماشین شهرستان ایذه خبر داد و گفت: به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این کارخانه خواهیم بود.

به گزارش خوزنیوز، "علیرضا دهقانی" در گفت‌وگو با خانه ملت درباره چگونگی اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی در حوزه انتخابیه‌اش، اظهار کرد: کارخانه‌های بزرگ ماشین‌آلات راه‌سازی حفار ماشین ایذه که کلنگش دو ماه پیش زده شده است، به زودی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کارگاه این کارخانه تجهیز شده است، افزود: برای این کارخانه در دو فاز جداگانه، اعتبارهای ۵۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

وی درباره پروژه‌های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه‌اش نیز توضیح داد: کار ساخت بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی باغ‌ملک نیز که کلنگ آن سال گذشته زده شده است، پیشرفت خوبی داشته و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در باره راه‌اندازی گاوداری بزرگ ۲۵۰۰ رأسی کمر دراز قلعه تل در اسفند ماه امسال یادآور شد: این گاوداری زیر نظر بنیاد مستضعفان در حال ساخت است و به‌طور مستقیم برای حدود ۱۵۰نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

:
:
:
آخرین اخبار