تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۵۷۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان خواستار شد
حرکت اعتبارات به سمت طرح‌های اولویت‌دار
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: پروژه‌ها اولویت‌بندی می‌شوند تا اعتبارات براساس اولویت‌ها هزینه شود.

احمد سیاحی در جلسه بررسی مشکلات شهر اهواز که ظهر امروز در استانداری برگزار شد اظهار کرد: خوشحالم که در اولین جلسه خدمت اعضا شورای شهر و شهرداران هستم و به نظرات آن‌ها گوش می‌دهم.

وی ادامه داد: شهر اهواز در استان و کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و همه این موضوع را می‌دانند که باید در این شهر کارهای عمده‌ای صورت بگیرد تا الگوی سایر شهر‌ها بشود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: نه اعضای شورای شهر به مردم قول داده‌اند که اعتبارات را صد برابر می‌کنند نه شهردار اعلام کرده که می‌توانند مشکلات شهر را یک روزه حل کند.

وی بیان کرد: همه باید با یکدیگر همکاری کنیم و برای موضوعات مطرح شده در این جلسه اولویت‌بندی شود تا آن طرحی که اولویت دارد اعتبارات را به سمتش هدایت کنیم.

سیاحی با بیان اینکه خودمان باید مشکلات مردم را برطرف کنیم، عنوان کرد: مسئولین استان باید از همه ظرفیت‌هایی که دارند استفاده کنند، قرار نیست کسی از بیرون استان بیاید و مشکلات مردم را حل کند، خودمان باید به فکر مشکلات باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه‌های ناتمام زیادی در استان وجود دارد که ما باید آن‌ها را به اتمام برسانیم و سپس به دنبال پروژه‌های جدید برویم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار