تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۷۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:
بعد از انقلاب توطئه‌ دشمن بر علیه نظام آغاز شد
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز توطئه‌های دشمن بر علیه نظام مقدس اسلامی آغاز شد که جنگ هشت ساله یکی از آنها بود.

حسن شاهوارپور ظهر امروز در همایش لنج‌داران و قایقرانان این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در مجتمع فرهنگی خلیج فارس خرمشهر برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: لنج‌داران از جمله زحمت‌کشانی هستند که در سخت‌ترین شرایط برای ارتزاق تلاش می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت چند محور مهم به ثمر نشست که یکی از مهمترین این عوامل وجود رهبری بود که در راس نهضت قرار گرفت و مردم وی را باور کردند که می‌تواند منجی باشد.

شاهوارپور تصریح‌کرد: اکثر شهدای ما در دوران انقلاب سلامی و دفاع مقدس از افرادی و اقشار زحمت‌کش جامعه بودند و در واقع همین پابرهنگان در کنار یکدیگر تمرکز یافتند و با رهبری امام خمینی(ره) یک حرکت جهانی را ایجاد کردند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خاطرنشان‌کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز توطئه‌های دشمن بر علیه نظام مقدس اسلامی آغاز شد که جنگ هشت ساله یکی از آنها بود.

وی افزود: اما اقشار مختلف مردم که در واقع پشتوانه امام بودند بار دیگر حاضر شده و مقاومت کردند که نمونه آن مقاومت 35 روزه مردم خرمشهر است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: کشور ما سال‌هاست که از دایره استکبار جهانی خارج شده و از مداری که آنها برای منطقه ترسیم کرده‌اند خود را دور کرده است.

شاهوارپور تصریح‌کرد: خروج ما از این دایره هزینه‌هایی دارد و این تحریم‌ها و فشارهایی که به ملت و کشور می‌آورند نمونه‌ای از آن است.

وی در ادامه گفت: دشمن درصدد اطلاع یافتن از توان نظامی و دفاعی ماست و اینکه چه میزان ملت با نظام همراه هستند و به ویژه در مناطق مرزی، که باید با حساسیت بیشتری در زمینه حفظ اطلاعات فعالیت کرد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: این آب و خاک همواره در معرض خطر است و خرمشهر در طول تاریخ چهار بار اشغال شده است که در بار آخر برای آزادسازی آن 10 هزار شهید تقدیم شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار