تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۷۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در کمیته ترافیک اهواز مطرح شد
بررسی سومین طرح ساماندهی ترافیک اهواز
طرح ساماندهی ترافیک اهواز در جلسه کارگروه ترافیک شهرستان اهواز بررسی شد.

طرح ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر اهواز با محوریت ساماندهی ایستگاه های تاکسی در خیابان های نادری و شریعتی شامگاه شنبه در کمیته ترافیک شهرستان اهواز بررسی شد.

رئیس کمیته ترافیک شهرستان اهواز در این نشست گفت: کلیات طرح پیشنهادی شهرداری تصویب می شود اما موافقت کمیته با این طرح منوط به بازدید میدانی پلیس راهور از مسیرهای پیشنهاد شده است.

هدایت الله زارع زاده افزود: بر اساس این طرح محدودیت عبور و مرور خودروهای شخصی با نصب «گیت» در خیابان در شریعتی جنوبی حدفاصل کافی تا نادری از ساعت هشت تا 13 و از ساعت 17 تا 22 برقرار می شود. البته ساعت و زمان دقیق اعمال محدودیت بعد از بازدید میدانی به اطلاع شهروندان می رسد.

وی بر اصلاح هندسی مسیر، نصب علائم راهنمایی و ملزومات در محدوده طرح ترافیک و اطلاع رسانی مناسب پیش از اجرای طرح تاکید کرد.

معاون عمرانی فرماندار اهواز همچنین بررسی دومین پیشنهاد شهرداری اهواز را به جلسه آتی کمیته ترافیک محول کرد و گفت: با توجه به توان محدود پلیس راهور نصب ایستگاه در محل توقف تاکسی های زیتون کارمندی در میدان شهدا در جلسه آینده انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش استفاده از سرویس های نوین پستی در کاهش ترافیک، تاکید کرد: منطقی شدن هزینه های این خدمات باعث ترویج این فرهنگ و افزایش رضایت عمومی می شود. به طور مثال هزینه سرویس «تک برگ مالکیت» اخیرا از پنج هزار تومان به 9 هزار تومان افزایش یافته است و برای توسعه سرویس های نوین پستی (از جمله توزیع جواب آزمایش) به صرفه کردن نرخ ها ضروری است.

33000 تخلف در 35 روز

مسعود یزدی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اهواز نیز در این نشست با اشاره به فعال شدن دوربین های ثبت تخلف در اهواز، گفت: فقط در یک محور (روبروی پارک 42 هکتاری و در محدوده 90 کیلومتر) طی 35 روز 33 هزار فقره تخلف ثبت شده است.

بر اساس این گزارش، طرح تردد خودروهای ون در خیابان نادری غربی نیز در کمیته ترافیک طرح شد اما به مرحله بررسی نرسید.

خیابان نادری غربی با اجرای طرح ساماندهی این معبر، به پیاده راه تبدیل شده و قرار بود ممنوعیت عبور خودرو در آن به اجرا درآید.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: اهواز ، ترافیک
:
:
:
آخرین اخبار