تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۷۹۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال اهواز ـ نساجی قائم‌شهر
تقابل شمال و جنوب فوتبال کشور
دیدار تیم‌های استقلال اهواز و نساجی قائم‌شهر تقابل شمال و جنوب لیگ برتر است.

در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز و در اهواز تیم استقلال این شهر پذیرای نساجی قائم‌شهر خواهد بود.

این دیدار تقابل مجدد دو قطب شمال و جنوب فوتبال کشور و البته بازی دو تیم ریشه‌دار و پرطرفدار فوتبال در شمال و جنوب کشور نیز محسوب می‌شود.

استقلال اهواز با داود مهادبادی لیگ امسال را آغاز کرد و مسئولان و کادرفنی این تیم سودای لیگ برتری شدن را در سر می‌پروراندند.

با این وجود استقلال اهواز به برخی مشکلات و حواشی گرفتار شد که موجب عدم نتیجه‌گیری این تیم در برخی هفته‌ها شده است.

البته تیم آبی‌پوش لیگ دسته اول در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی را در نتیجه گیری داشته است و در برخی هفته‌ها خود را به صدرنشینان نزدیک می‌کرد و در برخی هفته‌ها نیز سیر نزولی پیدا می‌کرد.

استقلال اهواز هم‌اکنون با 25 امتیاز در رده هفتم است اما باتوجه به فاصله کم امتیازی تیم‌ها در صورت کسب برد در این دیدار خود را تا جایگاه‌های بالای جدول نیز خواهد کشید.

در سوی دیگر نساجی قائم شهری قرار دارد که در این فصل در زمره مدعیان گروه اول به حساب می‌آید.

این تیم از ابتدای لیگ امسال در رده‌های بالای جدول بوده و برای لیگ‌ برتری شدن تلاش می‌کند هر چند عدم نتیجه‌گیری در چند دیدار موجب شده است تا این تیم هم اکنون با 27 امتیاز در رده چهارم قرار داشته باشد.

نساجی‌ها برای اینکه در ادامه رقابت‌ها شانس خود را برای رفتن به لیگ برتر زنده نگاه‌ دارند به کسب نتیجه در این دیدار خارج از خانه نیازی مبرم دارند.

دیدار تیم‌های استقلال اهواز و نساجی قائم‌شهر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی اهواز آغاز خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار