تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۵۷۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش و پرورش آبادان خبر داد
اجرای 86 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش آبادان
رئیس آموزش و پرورش آبادان گفت: 86 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سال 92 اجرا شده است.

سید محمد مولوی ظهر دیروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان که با حضور همه اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش در آبادان در سال جاری عملکرد مناسبی را داشته است.

وی افزود: تا پیش از این جلسه اعضای شورا 11 بار گرد هم آمده بودند و 139 مصوبه را به تصویب رسانده بودند.

رئیس آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: از این تعداد 119 مصوبه به مرحله اجرا رسیده و در مجموع 86 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش در سال 92 عملیاتی شده است.

مولوی تصریح‌کرد: 12 درصد این مصوبات آموزشی، 32 درصد پرورشی، 15 درصد اداری و مالی، 8 درصد عمرانی، 19 درصد رفاهی و خدماتی و 14 درصد نیز سایر بوده است.

وی اضافه کرد: در این بین شهرداری آبادان  با 27 مصوبه بیشترین تعداد مصوبات شورا را در سال 92 به خود اختصاص داده است و پالایشگاه آبادان با 15 و منطقه آزاد اروند با 10 مصوبه در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

رئیس آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: شورای آموزش و پرورش آبادان در سال‌های گذشته همواره جزو شوراهای برتر استان بوده است و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود که همین روال ادامه داشته باشد.

مولوی افزود: البته کمک و همراهی همه مسئولان ادارات و اعضا در کسب این جایگاه از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: سند راهبردی برنامه هرساله آموزش و پرورش است که هر سال تدوین و به فرمانداری ارائه می‌شود که شامل سرفصل‌های مختلفی در حوزه آموزش و پرورش است.

رئیس آموزش و پرورش آبادان در پایان از همکاری و تلاش همه ادارات و اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان قدردانی کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار