تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۵۷۹۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول مشارکت‌های آموزش و پرورش آبادان خواستار شد
تامین 2000 نهال برای کاشت در مدارس آبادان
مسئول مشارکت‌های آموزش و پرورش آبادان خواستار تامین دو هزار اصله نهال برای کاشت در مدارس این شهرستان در روز درختکاری شد.

هادی علوانی ظهر دیروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان که با حضور همه اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن روز درختکاری در 15 اسفند و برای کاشت دو هزار اصله نهال در مدارس این شهرستان به مناسبت این روز از شهرداری درخواست تامین این نهال‌ها را داریم.

وی افزود: این نهال‌ها توسط دانش‌آموزان و معلمان در 60 مدرسه آبادان کاشته خواهد شد.

مسئول مشارکت‌های آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: همچنین باتوجه به اینکه در روز 18 اسفند ماه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبادان برگزار می‌شود از همه مسئولان می‌خواهیم تا در این جشنواره حضور داشته باشند.

علوانی تصریح‌کرد: تشکیل جلسه کارگروهی برای کیفیت‌بخشی مراسم جشن نیکوکاری با حضور سازمان‌های حمایتی از دیگر موارد درخواستی است.

وی اضافه‌کرد: یکی دیگر از مواردی که در جشن نیکوکاری باید درنظر داشت این است که کمک‌های حاصل از این جشن به مدارس روستایی و مدارسی که در حاشیه شهر قرار دارند اختصاص داده شود.

مسئول مشارکت‌های آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: باتوجه به در پیش بودن هفته امور تربیتی و حضور 300 نفر از مربیان تربیتی به این مناسبت از امور صنفی خواسته می‌شود در زمینه پذیرایی اقدامات لازم را انجام دهد.

علوانی افزود: تامین باکس، سطل و کیسه زباله برای 130 مدرسه میزبان مهمانان نوروزی در آبادان توسط شهرداری، همکاری اداره آبفا برای رفع خارج از نوبت گرفتگی فاضلاب مدارس میزبان مهمانان نوروزی و همکاری شهرداری برای شست‌وشو و آماده‌سازی مدارس برای استقبال از مهمانان از دیگر درخواست‌های دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار