تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۵۷۹۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست و یکم لیگ دسته اول؛
پدیده باخت، سیاه‌جامگان صدرنشین شد/ نفت جایگاه نخست را حفظ کرد
هفته بیست و یکم لیگ دسته اول با شکست پدیده مشهد در خانه فولاد يزد، برتری گيتی پسند اصفهان و صدرنشین سیاه‌جامگان در گروه اول پیگیری شد. در گروه دوم هم نفت مسجد سلیمان با برتری برابر نفت و گاز، صدرجدول گروه دوم را حفظ کرد.

هفته بیست و یکم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دیروز یکشنبه در گروه‌های دوگانه پیگیری شد که در گروه "الف" و در هفته‌ای که شهرداری یاسوج استراحت دارد، سیاه جامگان مشهد در خانه مقابل نیروی زمینی به پیروزی یک بر صفر دست یافت تا فاتح مهمترین بازی این گروه لقب بگیرد.

در دیگر بازی مهم این گروه پدیده مشهد در زمین فولاد یزد تن به شکست 2 بر یک داد تا صدرجدول را پس از مدت‌ها به دیگر تیم مشهدی یعنی سیاه‌جامگان بسپارد. یزدی‌ها شانس خود را برای بقا در لیگ دسته اول افزایش دادند.

در دیگر بازی مهم این روز تیم گیتی پسند اصفهان در خانه برابر گل‌گهر سیرجان به پیروزی دست یافت و موقتا به رده سوم گروه صعود کرد. گل‌گهر سیرجان نیز با این باخت در نیمه دوم جدول باقی‌ماند و حتی خطر سقوط به دسته دوم را هم احساس می‌کند.

نتایج دیدارهای هفته بیست و یکم در گروه "الف" که تا این لحظه به پایان رسیده، به شرح زیر است:
* سياه جامگان مشهد یک - نيروی زمينی تهران صفر
* فولاد يزد 2 - پديده مشهد یک
* گيتی پسند اصفهان 2 - گل‌گهر سيرجان یک

دیدارهای هفته بیست و یکم در گروه "الف" امروز با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
* استقلال اهواز 2 - نساجی مازندران 2
* الوند همدان صفر - صنعت نفت آبادان یک
* شهرداری بندرعباس یک - گهر دورود صفر

در گروه "ب" نفت مسجد سلیمان صدرنشین در گچساران، میهمانش نفت و گاز را شکست داد تا با 34 امتیاز همچنان صدر جدول این گروه را حفظ کند. نفت و گاز هم با این باخت در رده هفتم باقی‌ماند.

در دیگر بازی‌های این گروه نیز سایپا شمال با نتیجه 2 بر یک از سد ابومسلم مشهد عبور کرد تا به بقا در دسته اول امیدوارتر شود. ابومسلم هم با این شکست به جمع 4 تیم پائین جدول نزدیک‌تر شد و خطر سقوط به دسته دوم را احساس کرد.

پاس همدان هم در رفسنجان، شکست 2 بر صفر را با تساوی 2 بر 2 عوض کرد. همدانی‌ها هرچند همچنان در بین دو تیم پائین جدول باقی ماندند اما شانس خود را برای بقا در این رقابتها افزایش دادند. مس رفسنجان نیز با 23 امتیاز رده هشتم را حفظ کرد.

نتایج دیدارهای هفته بیست و یکم در گروه "ب" که تا این لحظه به پایان رسیده، به شرح زیر است:
* نفت و گاز گچساران صفر - نفت مسجد سليمان یک
* سايپا شمال 2 - ابومسلم مشهد یک
* مس رفسنجان 2 - پاس همدان 2

دیدارهای هفته بیست و یکم در گروه "ب" امروز با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
* راهيان کرمانشاه - پيکان تهران
* ايرانجوان بوشهر – يزد لوله
* البدر بندر کنگ - آلومينيوم هرمزگان
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار