تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۵۷۹۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سال 84 تاکنون
4 هزار خانوار روستایی رامهرمز تحت پوشش بیمه
مسئول بیمه خدمات اجتماعی کشاورزان و روستائیان رامهرمز گفت: از سال 84 تا کنون 4 هزار خانوار روستایی و کشاورزان این شهرستان تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

احمد پیروز امروز اظهار کرد: طرح بیمه خدمات اجتماعی روستائیان، عشایر و کشاورزان شهرستان رامهرمز از سال 84 در این شهرستان آغاز شد که بسیار موفقیت آمیز بوده است.از سال 84 تاکنون 4 هزار خانوار روستایی این شهرستان تحت پوشش بیمه خدمات اجتماعی قرار گرفته است.

مسئول بیمه خدمات اجتماعی کشاورزان و روستائیان رامهرمز تصریح کرد: این بیمه شامل از کار افتادگی،  فوت و بازنشستگی بوده و بیمه شدگان هر سال اقدام به تمدید بیمه خود می‌کنند.خانوارهای روستایی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از پرداخت حق بیمه سالیانه معاف هستند.

پیروز همچنین عنوان کرد: در سال جاری 850 خانوار روستایی تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند و در حال حاضر 84 خانوار که سرپرست آنها فوت کرده است، افراد تحت تکفل این خانوارها از بیمه مستمری استفاده می‌کنند.

وی در پایان گفت: خانوارهای روستایی و کشاورزانی که تاکنون اقدام به بیمه خود و خانوار، کرده‌اند هر چه سریع‌تر به مرکز بیمه روستایی این شهرستان مراجعه و خود را بیمه کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار