تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۸۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداري اهواز به استقبال نوروز مي رود
 شهردار اهواز در جلسه شوراي معاونين و مديران شهرداري گفت: بايد همه مديران و پرسنل براي استقبال از عيد و مسافران نوروزي تلاش شبانه روزي كنند. در واقع اين مسئله يك امر جهادي است تا پرسنل  و مديران شهرداري در جهت رفاه مردم بكوشند.

سيد خلف موسوي توسعه فضاي سبز و زيباسازي چشم انداز شهر در آستانه سال جديد را از امور مهم برشمرد و افزود: جهت رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزي گسترش پاركها و ترميم فضاي سبز توسط سازمان پاركها و با همكاري شهرداري هاي مناطق انجام خواهد شد و ترميم شكستگي پياده روها،رنگ آميزي مبلمان و تجهيزات پاركها و جاده ساحلي  نيزدر حال تكميل است.

وي تصريح كرد: بايد شهرداريهاي مناطق با هماهنگي سازمان زيباسازي حداكثر تا بيست اسفندماه آموزش هاي شهروندي را در قالب تبليغات محيطي به اجرا درآورند،همچنين تبليغات نوروزي بصورت يكپارچه توسط روابط عمومي  و امور بين الملل انجام شود.

موسوي ادامه داد: حداكثر تا بيستم اسفندماه نيز بايد نوار هاي حفاري شناسايي و ترميم شوند و از پانزده اسفندماه لغايت پانزده فروردين به مدت يك ماه مجوز حفاري صادر نشود.همچنين به منظور استقبال از ايام نوروز و ارج نهادن به مقام شامخ شهداي گرانقدر انقلاب و خانوادهايشان بهشت شهداء در هفته آخر اسفند شستشو و غبارروبي شود.

شهردار اهواز همچنين تكميل پروژه هاي ساحلي، امور مربوط به ستاد نوروزي و اسكان ميهمانان، ترميم و بازسازي سايتهاي قايقراني،اصلاحات جاده اهواز-ماهشهر، نصب سفره هاي هفت سين،برپايي فرش گل در تمام نقاط شهر، نورپردازي و نصب نيمكت در كنار پياده روها و اغذيه فروشي ها جهت استراحت شهروندان،اتمام خط كشي و تكميل علائم و تابلوهاي ايمني در سواحل غربي و شرقي،پيگيري و اتمام مراحل ساخت دومين اسكله تفريحي كشور و برپايي آثار حجمي بصورت تنديس هايي از اقوام مختلف خوزستان را از مهم ترين اقدامات شهرداري اهواز تا پايان سال جاري ذكر كرد.
:
:
:
آخرین اخبار