تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۵۸۰۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی در اهواز
نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی با عنوان خانواده و سبک زندگی در اهواز با حضور آیت‌الله حیدری برگزار شد.

با حضور آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی با عنوان خانواده و سبک زندگی ظهر دیروز در اهواز برگزار شد که حاشیه‌هایی داشت.

*نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی با عنوان خانواده و سبک زندگی که به همت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان برگزار شده بود که بر خلاف خیلی از برنامه‌های دیگر با تاخیر شروع می‌شوند، این برنامه قبل از ساعت اعلام شده کار خود را آغاز کرد.

*در این همایش که در تالار مهر واقع در منطقه شهر سالم برگزار شد حامد اکبری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان، حجت الاسلام سید رضا موسوی والا از اساتید حوزه علمیه و دانشگاه و حجت الاسلام محمدحسین بلک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان نیز حضور داشتند.

* گروه سرود ولایت شهرستان بندر امام خمینی (ره) که در این برنامه به اجرای سرود پرداختند شامل تمام مقطع تحصیلی بود به طوری که علی آلبوغبیش، مهدی ابودوله، یوسف افکنده شم، رسول زبیدیاز مقطع متوسطه، علی جابروند کردستانی، مجتبی غبیشاوی از مقطع راهنمایی و مجتبی زبیدی و مجتبی شانی کریمی نیز از مقطع دبیرستان اعضای این گروه سرود سربندر بودند.

* آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز همچون سخنرانی‌های گذشته خود در برنامه‌های مختلف، در مورد اجرای سیاست نادرست و قانون کنترل جمعیت در کشور به ایراد سخن پرداخت.

* سخنان آیت الله حیدری در مورد ازدواج و کنترل جمعیت، چندین بار از سوی دانشجویان و طلاب نخبه خانواده کمیته امداد خوزستان مورد تشویق قرار گرفت.

*اوج تشویق‌های شرکت کنندگان در نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی با عنوان خانواده و سبک زندگی زمانی بود که نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سخنان خود جوانان را به ازدواج و تاخیر نینداختن در این امر توصیه کرد.

*سخنان امام جمعه موقت اهواز درباره داشتن فرزندان زیاد نیز مورد تشویق شرکت کنندگان در نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی با عنوان خانواده و سبک زندگی قرار گرفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار