تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۵۸۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان برگزیدگانش را شناخت
بیست و نهمین جشنواره سراسری قرآن کریم ویژه دانشجویان، دوشنبه(5 اسفند) با معرفی برگزیدگان در آمفی تئاتر دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران به کار خود پایان داد.

در این مراسم دکتر سید علی مرعشی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، ضمن قدردانی از زحمات برگزارکنندگان این جشنواره، اظهارداشت: همت گماردن در جهت تکریم شعائر الهی و کلام وحی از علائم تقوای الهی و انشالله رستگاری است.

بیان داشت: از شش سال گذشته تاکنون متاسفانه به دلایل متعدد برپایی جشنواره قرآنی در دانشگاه شهید چمران میسر نمی شد که بحمدالله امسال مجددا این جشنواره رونق یافت و با استقبال خوب دانشجویان قرآن پژوه مواجه شد.

وی به بخش های مختلف این جشنواره از جمله حفظ، قرائت، ترتیل، تحقیق، پژوهش، بخش هنری، نهج البلاغه، محفل انس با قرآن و عترت و... اشاره کرد و افزود: این جشنواره به شکل ستادی متشکل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، کانون قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی و بسیج دانشجویی برگزار شد که جا دارد از یکایک برگزارکنندگان قدردانی شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، بخش «پژوهش» بیست و نهمین جشنواره قرآن کریم را به عنوان وجه تمایز آن با جشنواره های پیشین دانست و خاطرنشان کرد: از آنجا که دبیرخانه این جشنواره واقع در دانشگاه شهر کازرون می باشد، آثار ارسالی در بخش پژوهش به کازرون ارسال خواهد شد؛ بنابراین اعلام برندگان این بخش به روزهای آینده موکول خواهد شد.

مرعشی با اشاره به این که این دوره از مسابقات با عنوان «مرحله دانشگاهی» برگزار شده است، اظهارداشت: برندگان این دوره به مرحله بعد یعنی مسابقات منطقه ای که اردیبهشت ماه 93 برگزار می شود، راه خواهند یافت و معاونت فرهنگی دانشگاه آمادگی برگزاری هرگونه کلاس آموزشی جهت تقویت برندگان این دوره و حضور در مرحله منطقه ای را دارد.

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدایایی به اساتید برتر قرآنی دانشگاه و نیز برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره، از آنان تقدیر به عمل آمد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار