تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۵۸۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز:
فرهنگ «هزینه کمتر، کار بیشتر» در شورای شهر اهواز ایجاد شود
عضو شورای شهر اهواز گفت: فرهنگ «هزینه کمتر، کار بیشتر» در شورای شهر اهواز ایجاد شود.

جانعلی خورشیدی در بیست و نهمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر دیروز در ساختمان شورا برگزار شد، اظهار داشت: داشتن شهری زیبا به همکاری شهروندان با انسان‌های زحمتکش و رفتگران نیاز دارد تا ‌‌نهایت دقت را در تمیزی شهر معمول دارند.

وی ادامه داد: مسئولان شهرداری در گفتمان خود با یکدیگر ‌‌نهایت احترام را به کار ببرند و با زبان زیبا و شیرین فارسی با مردم برخورد نمایند.

عضو شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: پرداخت عوارض مهم است اما زمانی می‌توانیم انتظار پرداخت عوارض از همشهریان را داشته باشیم که در شهرداری با احترام با آن‌ها برخورد شود.

وی با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم و مردم ارباب رجوع هستند اذعان کرد: این موضوعات در شورا و شهرداری مغفول مانده است و از اعضا می‌خواهم در نطق‌های پیش از دستور خود به این موضوعات توجه کنند تا شهرداری در پی حرمت مردم باشد.

خورشیدی عنوان کرد: ما باید از ریال به ریال بودجه ‌‌نهایت استفاده را داشته باشیم و فرهنگی تحت عنوان فرهنگ هزینه ایجاد شود و به دنبال هزینه کمتر، کار بیشتر باشیم.

وی به ناهماهنگی بین سازمان‌ها و شهرداری‌ها اشاره کرد و متذکر شد: به دلیل این ناهماهنگی‌ها هزینه‌های گزافی برای کارهای جزیی پرداخت می‌کنیم مثلا سه یا چهار بار یک خیابان زیرسازی می‌شود اما امکانات آسفالت فراهم نیست.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: تعدیل در سازمان‌ها و بازنگری در شرح وظایف سازمان‌ها باید انجام شود زیرا به گفته مقام معظم رهبری باید اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی از بخش راوی روزنامه نور خوزستان گلایه کرد و گفت: در تاریخ 30 بهمن ماه در بخش راوی روزنامه نور خوزستان به نمایندگان شورا بی‌حرمتی شده است.

خورشیدی اضافه کرد: بودجه 93 شهرداری اهواز در کمیسیون برنامه و بودجه در حال بررسی است و شأن اعضای شورای شهر بالا‌تر از این است که برای حق الجلسه، به تشکیل جلسات اقدام کنند که در روزنامه نور خوزستان اینگونه بیان شده است.

وی در پایان اذعان داشت: آستین‌ها را بالا بزنیم و شهردار را در جهت رشد و شکوفایی شهر یاری دهیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار