تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۵۸۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار مدیرکل اوقاف خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان ؛
آیت‌الله موسوی جزایری : پروژه‌های نیمه‌تمام اوقاف خوزستان تکمیل شود
حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان دیشب با حضور در بیت امام جمعه اهواز با آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار کرد
نماینده ولی فقیه در خوزستان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اوقاف و امور خیریه خوزستان تاکید کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان دیشب با حضور در بیت امام جمعه اهواز با آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، آیت‌الله موسوی جزایری، ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه خوزستان بر ضرورت ادامه و تکمیل پروژ‌ه‌ها و برنامه‌های نیمه‌تمام این اداره‌کل تاکید کرد.

موسوی جزایری همچنین دعوت مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان برای حضور در مراسم تحویل سال جدید شمسی در جوار بقعه متبرکه علی بن مهزیار اهوازی همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص استان خوزستان و سخنرانی قبل از تحویل سال در این مکان مطهر را برای زائران و مهمانان نوروزی پذیرفت.

طباطبایی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره‌کل در 10 ماهه سال جاری گفت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروزی همزمان در سراسر کشور در بقاع شاخص استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظ قرآن کریم در خوزستان گفت: سهمیه استان خوزستان در تربیت حافظ قرآن 17 هزار نفر است که برای آموزش این تعداد 280 مربی تربیت قرآن تعیین شده‌اند، از این تعداد مربی حدود 80 نفر در دوره آموزشی در شهر قم شرکت کرده‌اند و گواهینامه پایان دوره را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: آزمون شفاهی 17 هزار شرکت‌کننده در این طرح در استان برگزار شده است همچنین قرار است آزمون کتبی به صورت هماهنگ با سایر استان‌های کشور در روز جمعه نهم اسفندماه راس ساعت 9 صبح در بقاع شاخص استان خوزستان میان 17 هزار شرکت‌کننده برگزار شود.

وی ادامه داد: در اهواز این آزمون با حضور آیت‌الله حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در خوزستان در بقعه متبرکه علی بن مهزیار اهوازی برگزار می‌شود.

طباطبایی در پایان عنوان کرد: قرار است طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در 5 سال آینده یک میلیون حافظ قرآن کریم در کشور تربیت شوند که بر این اساس باید سالانه 200 هزار نفر حافظ قرآن در کشور تربیت شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار