تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۸۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصیرشلال: زارع می‌تواند تیم‌ملی را کنترل کند
نايب‎قهرمان وزنه‌برداري المپیک لندن می‌گوید به نظرم سرمربی جدید تیم‌‎ملی می‌تواند تیم را کنترل و جمع کند.

نواب نصیرشلال در ارزیابی‌اش از انتخاب سرمربی تیم‌ملی، اظهارکرد: زارع سال‌های گذشته نیز در سمت هدایت تیم‌ملی بوده است و باتوجه به تجربه‌ای که آن زمان داشت و همچنین بیشتر شدن تجربه او پس از گذشت زمان، فکر می‌کنم بتواند تیم‌ملی را کنترل و جمع کند.

وی ادامه‌داد: قرار است پانزوان هم در کنار زارع کار کند که من به شخصه موافق کار و برنامه‌های او هستم. به هر حال انشاالله پانزوان هم بتواند خوب و موفق عمل کند.

این وزنه‌بردار خوزستانی گفت: من با هر دو این مربیان کار کرده ام و به نظرم هم این مربیان نسبت به ملي پوشان آشنایی دارند و هم ما نسبت به آن‌ها شناخت داریم، البته به نظرم این موضوع خیلی مهم نیست و مهم این است که برنامه‌های مربی تیم‌ملی به چه شکل باشد.

نصیرشلال در ادامه درباره برگزاری اردوهای تیم‌ملی عنوان‌کرد: قرار است اردوهای تیم‌ملی از نهم اسفندماه آغاز شوند که من هم در کل خواستار این بودم که اردوها هر چه زودتر شروع شوند.

وی در پایان درباره عدم حضورش در مسابقات کشوری پیش‌رو خاطرنشان‌کرد: من در کل در رقابت‌های کشوری شرکت نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم تمرکزم را بیشتر روی حضور در مسابقات بین‌المللی بگذارم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار