تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۵۸۱۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار امیدیه خبر داد
نظارت مضاعف بر قیمت اجناس بازار امیدیه
فرماندار امیدیه بر نظارت مضاعف بر قیمت اجناس بازار این شهرستان با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز خبر داد.

شهاب صدیقی امروز  اظهار کرد: نظارت بر قیمت اجناس و همه اقلام مصرفی مورد نیاز شهروندان با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید ضروری است.

وی در ادامه بر تأمین مایحتاج شب عید مردم و کنترل بازار و قیمت‌ها تأکید کرد و افزود: با توجه به برگزاری نمایشگاه بهاره در این شهرستان، سعی بر شکستن قیمت‌ها و دسترسی آسان شهروندان به مایحتاج شب عید داشته‌ایم.

فرماندار امیدیه تصریح کرد: امید می‌رود اداره صنعت و معدن و مجمع امور صنفی شهرستان هر چه بیشتر برای نظارت بر قیمت‌ها در بازار این شهرستان به‌ویژه در ایام پایانی سال نظارت داشته باشند.

وی عنوان کرد: از شهروندان نیز می‌خواهیم برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف در امر گرانفروشی و کم فروشی، موارد را به فرمانداری اطلاع و یا با اداره صنعت و معدن تماس حاصل کنند.

** هدف از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره تنظیم قیمت‌های شب عید است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت امیدیه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، تنظیم و کنترل بازار و قیمت‌های شب عید است.

علی شریفات امروز اظهار کرد: در نمایشگاه بزرگ بهاره‌ای که در شهرستان امیدیه برپا شده است، کالاها با تخفیف 20 درصدی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: هدف ما از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، تنظیم و کنترل بازار و قیمت‌های شب عید است تا جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شده و رضایتمندی شهروندان جلب شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت امیدیه همچنین عنوان کرد: هر ساله در پایان سال و ایام منتهی به عید نوروز با افزایش تقاضای کالاهای اساسی روبرو هستیم، که متناسب با این ایام نمایشگاه‌هایی به منظور تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز مردم و در کل مدیریت بازار و حفظ جو روانی و عرضه به موقع محصولات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها سعی می‌شود مکان‌هایی به منظور دسترسی آسان و راحت مردم به این کالاها فراهم شود که امسال نیز طبق سنوات گذشته نمایشگاه‌های بهاره را با اولویت نخست برای عرضه کالاهای اساسی مثل پوشاک، مواد غذایی، آجیل و سایر نیازمندی‌های نوروز مردم در نظر گرفته‌ایم.

شریفات در پایان گفت: معمولا این نمایشگاه‌ها برای قشر متوسط جامعه برگزار می‌شود و متناسب با جامعه هدف این کالاها در نمایشگاه عرضه خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار