تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۸۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:
ساختمان اروند دوباره هتل می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به برنامه جدی این سازمان برای گسترش گردشگری، ساختمان فعلی این سازمان که پیش از جنگ تحمیلی نوع کاربری آن هتل بوده مجدداً به عنوان هتل فعالیت خواهد کرد.

اسماعیل زمانی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند در حال حاضر روند رو به پیشرفتی را طی می‌کند به طوری که با گسترش محدوده این منطقه شاهد برنامه‌های خوبی در بخش عمرانی و همچنین اشتغالزایی در شهرهای آبادان و خرمشهر خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به ابلاغ رسمی مصوبه افزایش محدوده منطقه آزاد اروند توسط دولت و درج آن در روزنامه رسمی کشور، مرحله محصور کردن منطقه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در طرح محصور کردن منطقه آزاد اروند ایجاد 6 درگاه در 6 محور پیش‌بینی شده است.

وی گفت: متاسفانه بنا به دلایلی اروند کنار و مناطق اطراف جزو محدوده منطقه آزاد اروند تعیین نشده که در حال رایزنی با دولت برای اصلاح محدوده هستیم و امیدواریم بزودی این منطقه نیز به محدوده افزوده شود.

زمانی در خصوص وضعیت استخدام و بکارگیری نیروهای این سازمان نیز گفت: از زمان مدیریت اینجانب در سازمان منطقه آزاد اروند افراد جدیدی استخدام نشده‌اند و من نیز بر استفاده از ظرفیت نیروهای منطقه تاکید داریم.

وی خاطرنشان کرد: بنای ما در سازمان منطقه آزاد اروند کوچک کردن ساختار تشکیلاتی است به طوری که واگذاری مجدد ساختمان فعلی این سازمان برای استفاده به عنوان هتل در دستور کار جدی ماست.

زمانی اظهار کرد: مکان فعلی سازمان منطقه آزاد اروند قبلاً هتل آبادان بوده که درصدد هستیم در آینده‌ای نزدیک با تغییر مکان در یک ساختمان محدود‌تر، این ساختمان مجدداً پذیرای میهمانان و گردشگران شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: مدیریت سازمان معتقد به کاهش ساختار تشکیلاتی ولی افزایش بعد نظارتی برای بهبود روند اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در منطقه آزاد اروند است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار