تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۸۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری اندیمشک خبر داد
راه‌اندازی 7 کمیته برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در اندیمشک
سرپرست فرمانداری اندیمشک از تشکیل و راه‌اندازی هفت کمیته برای پذیرایی و استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا گودرزی امروز از تشکیل و راه‌اندازی هفت کمیته برای پذیرایی و استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: جلسه هماهنگی خدمات سفر و استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور اندیمشک  با حضور مسئولان دستگاه‌ها و ارگان‌های این شهرستان تشکیل شد.

وی در ادامه بر آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب به میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری اندیمشک اضافه کرد: خدمت‌رسانی به میهمانان در اندیمشک به عنوان دروازه ورودی استان باید به شکلی باشد که خصوصیت مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم این استان را به خوبی نشان دهد.

وی ابراز داشت: کمیته‌های مشخص شده برای این منظور باید با هماهنگی و همراهی یکدیگر و همچنین بسیج همه نیروها و امکانات خود، روند خدمات‌رسانی به میهمانان و کاروان‌های راهیان نور را با سرعت و کیفیت بهتری به انجام برسانند.

گودرزی در پایان عنوان کرد: در جلسات تشکیل شده نوروزی، در خصوص وظایف هر یک از کمیته‌ها بحث و تبادل نظر شده است و تصمیماتی در جهت هماهنگی بیشتر میان مسئولان اخذ پذیرفته است.

کمیته‌های تدارکات نوروزی متشکل از مسئولان ادارات آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی مقاومت بسیج، مسئولان سدهای دز و کرخه، نیروی انتطامی و پلیس راهور و اداره صنعت معدن و تجارت هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار