تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۸۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان خبر داد
استقبال از مسافران نوروزی در هندیجان
فرماندار هندیجان از آماده باش ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

احمد جعفری‌نسب امروز از آماده باش ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: با نزدیک شدن به سال 93 و ایام نوروزی تمام امکانات و نیروهای خدماتی ادارات و سازمان‌های موجود در شهرستان را بسیج کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: این شهرستان با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیار دلچسب و وجود پتانسیل‌های بی‌نظیر، آماده‌تر از سال‌های گذشته مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران است.

فرماندار هندیجان در ادامه از مسئولان جایگاه‌های سوخت رسانی، نانوایی‌ها، بانک‌ها و پلیس راه‌های هندیجان ـ دیلم و هندیجان ـ سربندر خواست امنیت جاده‌ها و سفر مسافران نوروزی را آماده کنند.

وی تصریح کرد: احداث سرویس‌های بهداشتی توسط شهرداری نیز در دستور کار قرار دارد.

جعفری‌نسب همچنین عنوان کرد: هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، اداره راه و شهرسازی و میدان میوه و تره بار نیز برای خدمت رسانی‌های دیگر به مسافران نوروزی باید آماده باش و کشیک باشند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیز در بحث اسکان در مدارس همراه با شهرداری در پارک‌ها، وظیفه استقرار میهمانان و مسافران را بر عهده دارند.

فرماندار هندیجان ابراز داشت: نیروی انتظامی نیز وظیفه امنیت مسافران را بر عهده دارد و از این نظر اسکله بحرکان، بندر سجافی پوشش کامل داده می‌شوند.

وی بیان کرد: برای خرید مسافران و البته شهروندان نیز در ایام نوروز و حتی تعطیلات، بازار میوه فروشان فعال و اماده خدمت رسانی است و اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نیز بر قیمت ها نظارت و کنترل مکفی را خواهد داشت.

جعفری‌نسب بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه نیز به صورت کشیک فردی برای زیارت مسافران، زوار و کاروان‌های راهیان نور مهیای پذیرایی خواهد بود.

وی با اشاره به فعال کردن اسکله شناوری بندر بحرکان گفت: با این حرکت گردشگری و دلپذیر، مسافران نوروزی برای دیدن خلیج فارس، دل به دریا می‌زنند.

فرماندار هندیجان اظهار کرد: نقشه‌های راه‌ها و اماکن مختلف شهری و روستایی نیز توسط هلال احمر و شهرداری در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت تا چون سال‌های گذشته مشکلی پیش روی شهروندان قرار نگیرد.

وی در پایان از سازمان آب و فاضلاب شهرستان نیز خواست در این ایام هیچگونه مشکلی در خصوص قطعی آب پیش نیاید تا خاطره‌ای ماندگار از تعطیلات نوروزی در اذهان شهروندان و مسافران به یادگار بماند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار