تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۸۱۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آيين سپاس از مهندسان ميراث فرهنگی اعلام شد؛
میراث فرهنگی خوزستان مشکلات زیادی دارد
به مناسبت روز مهندس با حضور مدیر کل میراث فرهنگی از مهندسان این اداره کل قدردانی شد.

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان در این نشست صمیمی اظهار کرد: میراث فرهنگی با تلاش مهندسان در شرایط کنونی به وضعیت بالنده‌ای رسیده است و در مسیر پیش گرفته روزبه‌روز شرایط بهتری کسب خواهد کرد.

افشین حیدری تاکید کرد: مهندسان بار بسیار سنگین مسؤولیت اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های دشوار و تخصصی میراث فرهنگی خوزستان را برد دوش می‌کشند و می‌کوشیم تا در زمينه ارتقای جایگاه شغلی از نظر مادی و معنوی در اداره کل اقداماتی انجام شود.

وی افزود: میراث فرهنگی خوزستان مشکلات زیادی دارد و این مشکلات با تلاش مهندسان و ایده‌های آنان تاحد زیادی قابلیت برطرف شدن دارد و در این زمینه از تیم تخصصی میراث فرهنگی خوزستان استفاده می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان بيان کرد: بها دادن به بدنه تخصصی و مهندسی میراث فرهنگی خوزستان از جمله اقداماتی است که در مدیریت جدید در میراث فرهنگی خوزستان بسیار قابل تاکید است و به این دلیل می‌کوشیم تا این مهم همچنان پایدار بماند.

حيدری با تجلیل از نگاه استاندار خوزستان در توجه ویژه به میراث فرهنگی خوزستان گفت: در سال‌ جاری اعتبارات خوبی به میراث فرهنگی اختصاص یافته است و قطعا با توجه ویژه دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان این اعتبارات در سال آینده افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

در پایان با اعطای لوح سپاس تلاش‌های بی‌وقفه مهندسان میراث فرهنگی خوزستان گرامی داشته شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار