تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۸۱۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد
بسیج تمامی امکانات دومین بندر تجاری کشور برای پذیرایی از میهمانان نوروزی
معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: تمام امکانات مجتمع بندری امام خمینی به عنوان دومین بندر بزرگ تجاری کشور برای پذیرایی از میهمانان نوروزی بسیج شده است.

جهانگیر نجاتی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از نوروز که با حضور مسئولان، روسای ادارات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان برگزار شد،‌ گفت: در آستانه فرارسیدن نوروز و آغاز سفرهای نوروزی هموطنان، مسئولان بندر امام خمینی همانند دیگر شهرهای گردشگری کشور در تکاپو و جنب و جوش خاصی برای استقبال و پذیرایی هر چه بهتر از میهمانان نوروزی هستند.

وی با تاکید بر آمادگی کامل جهت استقبال از میهمانان نوروزی افزود: برای پاکیزگی و آراستگی مجتمع بندری در نوروز سال 93 و فراهم کردن امکانات رفاهی برای میهمانان نوروزی تمام امکانات موجود در مجتمع بندری امام خمینی به عنوان دومین بندر تجاری کشور بسیج خواهند شد.

معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به هموطنان و مسافران نوروزی، کمیته‌هایی تشکیل می‌شود که هر کدام از کمیته‌ها امور محوله را تا پیش از شروع مسافرت‌های نوروزی انجام می‌دهند.

نجاتی ارائه خدمات غریق و نجات در سایت قایقرانی پارک ساحلی، تشکیل اکیپ‌های خوش‌آمدگویی و راهنمایی مسافران، تامین آب آشامیدنی و امکانات اولیه برای مسافران، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و برنامه‌ریزی برای پیشگیری از ایجاد مشکلات ترافیکی که همزمان با ایام نوروز ممکن است در سطح مجتمع بندری را از جمله برنامه‌های جدی برای استقبال از میهمانان نوروزی عنوان کرد.

معاون اداری و مالی بنادر استان خوزستان با اشاره به رنگ‌آمیزی بلوار‌ها، نصب هزاران قطعه پرچم گفت: هرس درختان، کاشت نهال‌های جدید، نور‌پردازی خیابان‌ها و درختان واقع در مجتمع بندری امام خمینی، نصب بنرهای خیرمقدم و تبریک ایام نوروز، ایجاد امکانات رفاهی از جمله فروشگاه، رستوران، تعمیرات خودرویی، اکیپ درمانی، خدمات اینترنتی و مخابراتی و ... از جمله اقدامات بندر امام خمینی برای رفاه حال میهمانان نوروزی است.

وی در ادامه به استقبال از میهمانان نوروزی در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته خدمات در خور تحسینی به هموطنانی که از اقصی نقاط کشور به این مجتمع بندری سفر کرده بودند داشتیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی جامع تمام سعی و تلاشمان بر افزایش رضایتمندی هموطنان در نوروز باشد.

گفتنی است، مجتمع بندری امام خمینی، دومین بندر بزرگ تجاری کشور در جنوب استان خوزستان واقع شده که به علت برخورداری از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، ساحلی و بندری هر ساله شاهد حضور هموطنان بی‌شماری از نقاط مختلف کشور به ویژه در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار