تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۸۱۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تصویب هیات مدیره پرداخت شد
پاداش 10 میلیون ریالی بازیکنان نتیجه برد صنعت نفت آبادان مقابل الوند همدان
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از پرداخت 10 میلیون ریال پاداش به هر یک از بازیکنان و کادر فنی تیم در نتیجه برد مقابل تیم الوند همدان خبر داد.

ناصر گودرزی اظهار کرد: با توجه به اینکه برد صنعت نفت مقابل الوند در بازی خارج از خانه و کسب سه امتیاز این بازی گامی رو به جلو در صعود به لیگ برتر بوده است، لذا هیات مدیره این تیم با تعیین این پاداش قبل از بازی و کسب پیروزی، وعده خود را عملی کرد.

وی افزود: تمام تلاش هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان کسب نتایج موفقیت آمیز است تا از این طریق بتوانند راه صعود به لیگ برتر را هموارتر کنند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به شکست تیم پدیده مشهد به عنوان صدرنشین گروه الف مقابل حریف خود و همچنین کسب پیروزی توسط صنعت نفت در بازی مقابل الوند فاصله امتیازی تیم ما با تیم پدیده مشهد به سه امتیاز رسید که این موفقیت موقعیت ما را در نزدیک شدن به صدر جدول ارتقا داد.

گودرزی ادامه داد: علاوه بر تلاش بازیکنان و کادر فنی، حمایت همه جانبه هواداران و رسانه ها می تواند امید و انگیزه را در تیم بیشتر کرده و با توجه به حساسیت بازی های باقی مانده در روحیه دهی به تیم موثر باشد.

وی با اشاره به چهار بازی باقی مانده تیم گفت: با توجه به توانایی و انگیزه بالای تیم برای صعود به لیگ برتر امیدواریم بتوانیم بازیهای بعدی را با موفقیت پشت سر گذاشته و هر چه زودتر تیم را در جدول لیگ برتر ببینیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز یکشنبه و در هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران مقابل میزبانش الوند همدان به پیروزی دست یافت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار