تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۸۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورنصاری خبر داد:
قطعی 60 درصد از تلفنهای ثابت در اروندکنار
رییس شورای اسلامی شهر اروندکنار گفت: در حال حاضر 60 درصد از تلفنهای ثابت شهر اروند کنار قطع است.

عبدالرضا پورنصاری صبح امروز در جلسه شورای اداری در محل بخشداری اروندکنار افزود: مسئولان اداره مخابرات نبود اعتبارات برای انجام ترمیم  خطوط را دلیل قطعی این خطوط عنوان کرده اند.
 
وی گفت: موضوع آب و فاضلاب با گذشت 23 سال از پایان جنگ تحمیلی به صورت ریشه ای و اساسی حل نشده است.
 
 رییس شورای اسلامی شهر اروندکنار از آبهای سطحی به عنوان دیگر مشکل شهر اروندکنار نام برد و اظهار کرد: به دلیل نبود اعتبارات شهرداری توان رفع مشکل دفع آبهای سطحی را ندارد.
 
پورنصاری تصریح کرد: جمع شدن آبهای سطحی در نقاط مختلف شهری به شکل گنداب در آمده است و مردم در هنگام تردد با مشکل اساسی مواجهند، مردم به ناچار در زمان رفت و آمد نایلون به پا می کنند تا لجن سرتاپایشان را کثیف و آلوده نکند.
 
وی گفت: 13 نهر اصلی در شهر اروندکنار وجود دارد که عدم لایروبی آنها مشکلات عدیده ای را برای اهالی موجب شده است.
 
 رییس شورای اسلامی شهر اروندکنار با اشاره به تعارض میان دو بخش کشاورزی و شیلات ادامه داد: موضوع بهره برداری از آب در طول 24 ساعت سبب تضاد میان این دو بخش و بروز اختلافاتی شده است.
 
پورنصاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدورمجوز صادرات و واردات کالا از سوی گمرک برای صیادان اظهار کرد: نبود یک دستورالعمل واحد در این میان باعث شده تا صیادی که مجوز گمرک را در اختیار دارد با ممانعت دریابانی مواجه شود و به عکس در صورت اعمال دستورات دریابانی گمرک برای آنان دردسر ایجاد می کند و ایراد می گیرد.
 
وی خواستار رسیدگی جدی و رفع این مشکل شد و تصریح کرد: لایروبی نشدن انهار مشکلاتی را نیز برای لنجداران به جهت تردد موجب شده است.
 
 رئیس شورای اسلامی شهر اروندکنار تصریح کرد: در زمان حاضر 300 نفر با مدرک لیانس و فوق لیسانس به شورای شهر جهت اشتغال مراجعه کرده اند.
 
پورنصاری همچنین با اشاره به تصمیم یک شرکت سرمایه گذاری برای ساخت یک مجتمع کشتی سازی در اروندکنار یادآور شد: متاسفانه به دلیل تامین نشدن و در اختیار قرار نگرفتن زمین مورد نیاز، فرد سرمایه گذار علاقه اش را برای سرمایه گذاری دارد از دست می دهد.
 
وی خواستار توجه جدی مسئولان به رفع مشکلات اروندکنار شد.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: اروندکنار ، تلفن ، مخابرات
:
:
:
آخرین اخبار