تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۸۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نشست خبری پیش از ديدار با الجیش؛
فركي: بازی امشب درگیرانه و دشوار خواهد بود
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در آستانه نخستین بازی تيمش در لیگ قهرمانان آسیا 2014، گفت: برای پیروزی مقابل الجیش در خانه‌اش به دوحه آمده‌ایم.

به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، شبکه الدوری والکاس قطر گزارش داد: حسین فرکی با این ادعا جسورانه پرچم مبارزه طلبی تیمش را برابر الجیش در کنفرانس خبری قبل از بازی مربيان بالا برد.

وی افزود: هدف اصلی ما پیروزی مقابل الجیش در خانه حریف و کسب سه امتیاز این بازی است اما اگر این خواسته محقق نشد، کسب مساوی و گرفتن یک امتیاز در نخستین گام لیگ قهرمانان آسیا، نتیجه نگران‌کننده‌ای نخواهد بود، زیرا تیم ما در خارج از خانه به میدان می‌رود.

سرمربی تيم فولاد بيان كرد: اگرچه ما می‌دانیم که الجیش تیم قدرتمندی است و در رده دوم لیگ ستارگان قطر قرار دارد اما تیم فولاد هم در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد و به همین دلیل احساس می شود بازی امشب بسیار درگیرانه و دشوار خواهد بود.

دیدار دو تیم در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 19 امشب به وقت دوحه و 20:30 به وقت ايران در ورزشگاه لخویا برگزار می شود. همزمان تیم های الفتح عربستان و بنیادکار ازبکستان دیگر تیم های این گروه، به مصاف هم می روند.
:
:
:
آخرین اخبار