تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار فرماندار جديد آبادان را معارفه کرد
معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان بر استفاده بهينه از ظرفيت هاي شهرستان آبادان براي رفع مشكلات اين شهرستان تاكيد كرد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از  پايگاه اطلاع رساني استانداري خوزستان، سيد محمدعلي پورموسوي در آيين توديع و معارفه فرماندار آبادان با تبريك اعياد شعبانيه، ضمن تاكيد بر اين كه مسوولان بايد كار و تلاش را سرلوحه امور خود قرار دهند اظهار داشت: مسئولان بايد بيشتر به برطرف كردن مشكلات مردم بپردازند و از بحث هاي سياسي و اضافي دوري كنند. همدلي و وحدت لازمه پيشبرد اهداف والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
وي در ادامه به تاريخ شهرستان آبادان اشاره كرد و افزود: اين شهرستان داراي ظرفيت هاي بالقوه و بالفعل بسيار بالايي است. در بسياري موارد ظرفيت هاي اين شهرستان از اهواز نيز بيشتر است و بايد از اين ظرفيت ها استفاده بهينه شود. با استفاده از همه ظرفيت ها، امكانات، انرژي و نيروي انساني موجود در اين شهرستان مي توان در جهت برطرف كردن مشكلات گام برداشت.
وي در پايان با اشاره نامگذاري سال جاري به نام جهاد اقتصادي گفت: همه بايد تلاش كنيم تا با سرمايه گذاري، كار اقتصادي و ايجاد اشتغال آبادان را دوباره شكوفا كنيم.
در پايان اين مراسم از زحمات حميد قناعتي كه مدت هفت ماه سرپرستي فرمانداري آبادان را برعهده داشت تقدير شد و بهرام ايلخاص زاده به عنوان فرماندار جديد آبادان با پيشنهاد استانداري خوزستان و با حكم وزير كشورمنصوب گرديد.
:
:
:
آخرین اخبار