تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۸۱۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک امتیاز هم حکم پیروزی را دارد
فرکی: توانایی شکست الجیش را داشتیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران می‌گوید تیمش در اولین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانسته به پیروزی برسد اما کسب یک امتیاز در خانه حریف هم نتیجه خوبی است.

حسین فرکی پس از تساوی تیمش برابر الجیش قطر در اولین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهارکرد: به هر حال ما یک بازی خارج از خانه را پیش رو داشتیم و هدف‌گذاری‌‌ای که برای این بازی در مقابل تیم خوب و قدر الجیش داشتیم این بود که به هر شکل که شده با دست پر از دوحه به ایران برگردیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول هدف‌مان این بود که حریف را کنترل کنیم و اجازه ندهیم که در این شرایط نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارد و خوشبختانه توانستیم این کار را انجام دهیم ولی در نیمه دوم به دنبال پیروزی بودیم.

فرکی خاطرنشان‌کرد: آن چیزی که از بازیکنانم خواسته شده بود، هم در نیمه اول با هدف مشخص و هم در نیمه دوم برای پیروز شدن اجرا کردند. ما می‌توانستیم پیروز شویم و بازیکنانم این توانایی را داشتند و اگر آن‌ها کمی دقت بیشتری می‌کردند، اکنون می‌توانستیم با سه امتیاز قطر را ترک کنیم اما در کل یک امتیاز هم در خانه حریف حکم پیروزی را برای ما داشت و امیدوارم در ادامه، نتایح خوب همراه با بازی‌های زیبا برای مردم خوب کشورمان به خصوص خوزستانی‌ها کسب کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار