تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۸۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان خواستار شد
لزوم اختصاص اعتبارات ویژه استانی به هندیجان
فرماندار هندیجان خواستار اختصاص اعتبارات ویژه استانی به این شهرستان در راستای رفع مشکلات آن شد.

احمد جعفری‌نسب امروز اظهار داشت: تنها با نامه‌نگاری نمی‌توان از پس مشکلات ریز و درشت مردم برآمد و باید با صبر و حوصله و پیگیری‌های مداوم به نتیجه‌ای موثر در راستای رفع آنها دست یافت.

وی خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تصریح کرد: باید درب اتاق‌های خود را همیشه بر روی مردم باز بگذارید و ارباب رجوع را تکریم کنید زیرا در غیر اینصورت نمی‌توان بر مشکلات فائق آمد.

فرماندار هندیجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های این مرز و بوم اضافه کرد: باید با سرکشی به روستاها و راه‌های ارتباطی بتوان برای رفع معضلات آنها گام‌های اساسی برداشت تا هر چه بیشتر شاهد شکوفایی تجاری و اقتصادی هندیجان بود.

جعفری‌نسب ابراز داشت: همچنین با ارتباط با مسئولان بتوان اعتبارات و سرمایه‌های را از مرکز استان جذب و به این منطقه سرازیر کنیم.

این مسئول افزود: در این میان مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید با جدیت برای رفع مشکلات و کمبودها گام بردارند و نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بندر تجاری و صیادی هندیجان را نیز باید همچون سایر بنادر جنوبی استان توسعه دهیم و رضایتمندی مردم و ساکنانش را هر چه بیشتر فراهم آوریم.

فرماندار هندیجان که به تازگی به این سمت انتخاب شده از مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان خواست هر چه بیشتر همراه مسئولان باشند تا بتوان آینده مطلوب و در خور شانی را برای این منطقه رقم زد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مشکلات این شهرستان را باید از طریق استان پیگیری و برطرف کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار