تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۸۱۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری اندیمشک خواستار شد
لزوم تعامل دستگاه‌های اجرایی اندیمشک در توسعه منطقه
سرپرست فرمانداری اندیمشک خواستار لزوم تعامل دستگاه‌های اجرایی اندیمشک در توسعه این منطقه شد.

حمیدرضا گودرزی امروز خواستار لزوم تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان در توسعه این منطقه شد و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر و قابلیت‌های تجاری و اقتصادی این شهرستان که از دیرباز نیز مورد توجه استان و کشور بوده، لازم است در این خصوص تلاش و فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این زمینه نباید از نقش اصناف مختلف شهرستان غافل بود چراکه پایه و اساس توسعه مناطق همین اصناف هستند.

سرپرست فرمانداری اندیمشک تصریح کرد: علاوه بر این، موضوع بسیار مهم دیگری که محور بحث همیشگی توسعه بوده و خواهد بود، امنیت است که این امر نیز به همت و تلاش ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: امنیت زیربنا و اصل اساسی توسعه در هر جامعه است و باید برای دست یافتن به آن تعامل همه جانبه را در دستور کار قرار داد.

گودرزی خاطرنشان کرد: همه باید برای تقویت بخش‌های مختلف شهرستان سهیم باشیم و همانطور که در این راستا نمی‌توان از نقش مسئولان چشم‌پوشی کرد نباید نقش مردم را نیز نادیده گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺭﻭﺣﯿﻪ، ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﻣﺴﺌﻮﻻﻥ ﻭ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ نیز ﺑﺎﺯﺩﯾﺪﻫﺎﯼ ﻣﻨﻈﻢ ﻫﻔﺘﮕﯽ ﻭ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺭ ﻣﺴﺎﺟﺪ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺧﺪﻣﺖ‌ﺭﺳﺎﻥ ﻭ ﺍﻋﻀﺎی ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﮐﺎﺭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ‌‌ﺍﯾﻢ.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار