تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۸۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظوررفاه حال مسافران ؛
جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی در خرمشهر
به منظور تمهید مقدمات لازم برای پذیرش و اسكان میهمانان نوروزی مرحله دوم جلسه ستاد اسكان نوروزی شهرستان خرمشهر برگزار شد.

این جلسه شامگاه گذشته و با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر، معاون برنامه ریزی و توسعه، معاون آموزش راهنمایی و متوسطه، معاون آموزش ابتدایی، کارشناس حراست، کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد، کارشناس مسئول امور رفاهی و تعاون کارشناس روابط عمومی و کارشناس مسئول امور پشتیبانی در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان تشكیل شد.
 
کارشناس مسئول امور رفاهی و تعاون به تبیین و تشریح گزارشی کامل از کارهایی که می بایست در فاصله زمانی مانده تا ورود مسافران نوروزی در مدارس صورت  پذیرد، پرداخت و آن را به حاضرین ارائه داد.
 
علی عیدانی با اشاره به اینکه استان خوزستان به لحاظ جایگاه ویژه، شرایط مساعد آب و هوا و وجود اماکن تاریخی و دارا بودن مناطق جنگی که یاد آور هشت سال حماسه دفاع مقدس هستند از جایگاه ویژه ای در امر پذیرش گردشگر برخوردار است، گفت: هر ساله پذیرای تعداد زیادی از میهمانان عزیز فرهنگی از سایر استانها و شهرستانها در ایام تعطیلات نوروز در استان و به خصوص شهر شهید پرور خرمشهر هستیم.
 
وی افزود: در همین راستا امسال در امر تامین رفاه حال مسافران نوروزی 73 واحد آموزشی شهرستان برای اسکان نوروزی فرهنگیان و غیر فرهنگیان اختصاص داده شده است.
 
کارشناس مسئول امور رفاهی و تعاون ادامه داد: ما و دیگر همکارانمان در اسرع وقت اقدامات لازم جهت رفع موانع و معضلات موجود در راستای فراهم کردن شرایط یک سفر خوب، مفرح و به یاد ماندنی از شهر مقاوم و شهید پرور خرمشهر در اذهان مسافران، را انجام خواهیم داد.
 
در پایان مدیر اداره آموزش و پرورش خرمشهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضاء ستاد اسکان نورورزی بر آمادگی لازم برای پذیرش و اسكان میهمانان نوروزی تاكید نمود.

 مهدی رفیعی دهکردی خواستار جدیت مسئولین ستاد در فعالیت نسبت به آماده سازی مدارس جهت اسكان مهمانان نوروزی در ایام نوروز بود تا بتوانند خدمات شایسته ای به میهمانان عزیز ارائه دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار