تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۸۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد؛
تلاش برای تشکیل انجمن فرهنگیان دوستدار میراث فرهنگی خوزستان
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از تلاش برای تشکیل انجمن فرهنگیان دوستداران میراث فرهنگی خوزستان خبر داد و گفت: این مهم در دست اقدام است.

افشین حیدری اظهار کرد: تشکیل انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی خوزستان یکی از توانمندی‌هایی است که در راستای استفاده توان مردمی در رفع مشکلات میراث فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این انجمن‌ها می‌توانند در راستای بهبود وضعیت آثار تاریخی، فرهنگ‌‌سازی نحوه مواجهه با آثار تاریخی و... موثر باشند و به این دلیل از همه توان برای حمایت از تشکیل و فعالیت این انجمن‌ها استفاده می‌کنیم.

حیدری، با اشاره به این که اقشار مختلف برای تشکیل انجمن دوستداران میراث فرهنگی تقاضا دارند، گفت: فرهنگیان از جمله افرادی هستند که برای تشکیل انجمن دوستداران میراث فرهنگی تقاضای مکرری داشته‌اند و به این دلیل فردی برای تشکیل این انجمن فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: تشکیل انجمن فرهنگیان دوستدار میراث فرهنگی می‌تواند در راستای بهبود وضعیت فرهنگ‌سازی مواجهه با آثار تاریخی، حفاظت از آثار و بهبود وضعیت موجود در بین قشر دانش‌آموز و فرهنگی به میراث فرهنگی کمک شایانی کند.

وی خاطرنشان كرد: تاکنون انجمن دوستداران وکلای دوستدار میراث فرهنگی برای تشکیل با اداره کل میراث فرهنگی خوزستان وارد مذاکره شده است که در این زمینه از حضور اقشار مختلف استقبال می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار