تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۸۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان:
حساسيت مردم به گران‌فروشي بيشتر شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان با اشاره به افزایش ازدحام و خرید مردم در آستانه عید نوروز، گفت: از 15 اسفندماه نظارت در سطح شهر و همچنین نمایشگاه‌های عرضه محصولات مختلف در سطح استان تشدید می‌شود.

سیدرضا جابری اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و روزهای پایانی سال، طرح تشدید نظارت بر قیمت‌ها در سطح استان آغاز می‌شود و امسال نیز این طرح اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح بازرسان به صورت مستمر در نمایشگاه‌ها و سطح شهر و بازارها، حضور يافته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آن برخورد می‌کنند. همچنين شعب سیار بازرسي راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان با بیان این‌که شهروندان در مبارزه با گران‌فروشی می‌توانند ناظران باشند، تصریح کرد: مردم با مشاهده هرگونه تخلف و افزایش قیمت‌های بی‌رویه هنگام خرید می‌توانند با شماره سه رقمی 124 تماس بگیرند و یا مراجعه به شعب سیار در شهر سطح گزارش تخلف را ارايه دهند. با مشارکت شهروندان می‌توانیم شاهد تسریع روند نظارت و شناسایی متخلفان باشیم.

جابری اظهار کرد: لازم است شهروندان اعم از مصرف‌کنندگان و عرضه‌کنندگان و فروشندگان نسبت به این موضوع حساس باشند. مشاهده شده که برخی مردم و فروشندگان از تخلف‌هاي گران‌فروشی به راحتی می‌گذرند و تمایل ندارند که این موارد را به بازرسان اطلاع دهند. در حالی که اگر همه مبارزه با این‌گونه تخلفات را وظیفه خود بدانند، در بازار شاهد وضعیت متعادلی خواهيم بود. ضروری است حساسیت لازم درباره این موضوع از سوی مردم افزایش یابد تا با همکاری شهروندان کار نظارت تسریع شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
مقامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
0
1
بادرود.من از یک مرکز قالیشویی بنام قاایشویی خوزستان که درمرکزشهرقراردارد سرویس گرفتم.شوربختانه بسیاربدسرویس داد. تمام الودگی هابرجای خودباقی بود.بابت 2تخته فرش 55000تومان گرفت.به 124زنگ زدم گفت کاری ازدست ما ساخته نیست.لطفامنعکس شودتامردم ازعملکرد124اگاه شوند...
:
:
:
آخرین اخبار