تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۸۲۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حنظل عيداني:
تبیین تصمیمات دولت در توسعه منطقه آزاد اروند برای مردم ضروری است
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان تبیین زوایای تصمیم دولت در توسعه منطقه آزاد اروند را برای مردم ضروری دانست.

حمید حنظل عیدانی گفت: موضوع تبیین زوایا و ابعاد تصمیمات دولت مبنی بر توسعه منطقه آزاد اروند به کل شهرهای آبادان و خرمشهر در جهت توسعه همه جانبه استان خوزستان را برای مردم امری ضروری است.

وی افزود: در این راستا استفاده از نظریه کارشناسان و تحلیگران اقتصادی در زمینه تجزیه و تحلیل پیامدهای این تصمیم می تواند ثمر بخش باشد.

عضو شورای شهر آبادان با بیان اینکه مسئله محدوده منطقه آزاد اروند به کل شهرهای آبادان و خرمشهر یکی از موارد مورد پرسش مردم این دو شهر است، بیان کرد: به طور حتم رسانه ها اعم از نوشتاری، شنیداری و دیداری می توانند نقش مهم، مؤثر و سازنده‌ای را در اين خصوص ایفا کنند.

حنظل عیدانی از برشمردن مزایا و معایب این تصمیم گیری و به ویژه شیوه مدیریت این دو شهر و بررسی راهکارهای تعامل و همکاری در جهت پیشبرد اهداف مشترک را به عنوان سر فصلهای قابل پرداخت توسط رسانه ها عنوان کرد.

مشاور سازمان منطقه آزاد اروند ايجاد وحدت و همگرايی در جامعه را مبنای تحقق اهداف برشمرد و اظهار کرد: نحوه مشاركت ساكنان منطقه در فعاليت‌های اقتصادی، راهكارهای ایجاد درآمدزايی و اشتغال مولد، نحوه انجام تعاملات و همگرايی میان دستگاه‌های اجرايی با سازمان منطقه آزاد اروند باید از طریق رسانه ها پیگیری و به اطلاع مردم برسد.

وی با اشاره به شيوه‌های گوناگون ايجاد اجماع و همگرايی در جامعه تصریح کرد: برپایی مناظره‌ها توسط مسئولان، تشكيل ميزگرد با استفاده از كارشناسان امر، گفتگو با افراد متخصص در زمينه‌های مختلف و استفاده از نظرات‌ و ايده‌های مردمی به عنوان ذی نفعان اصلی منطقه می‌تواند در جهت تحقق و دستیابی به اهداف مشترک كمک فراوانی کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار