تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۵۸۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روایت گلزن تراکتور از بازی مقابل الاتحاد
بازیکن گلزن تیم تراکتورسازی تبریز گفت:‌ گل من حاصل تلاش تیمی بود.

کریم انصاری‌فرد در خصوص پیروزی تراکتورسازی مقابل الاتحاد عربستان گفت:‌ واقعا خوشحالم که توانستیم این بازی را ببریم و این پیروزی را به تمام مردم ایران و به خصوص آذری‌زبان‌ها تقدیم می‌کنم.

وی درباره گلی هم که به ثمر رساند، تصریح کرد: گلی که زدم حاصل زحمت کل بازیکنان بود و همه آنها تلاش کردند تا من این گل را به ثمر برسانم.

گلزن تراکتورسازی در بازی با الاتحاد در خصوص اینکه شماره 10 تراکتورسازی را در این بازی بر تن داشت، بیان کرد: من پیش از بازی با سعید دقیقی صحبت کردم و از او خواستم با توجه به اینکه در تیم ملی شماره 10 می‌پوشم در تراکتورسازی هم 10 بر تن کنم که او هم با این درخواست من موافقت کرد.

انصاری‌فرد درباره درگیری‌اش با یکی از بازیکنان الاتحاد در پایان بازی گفت: درگیری خاصی نبود او بعد از سوت داور توپ را به سمت طرفداران ما شوت کرد که من به او اعتراض کردم.

وی ادامه داد: نمی‌توان در حال حاضر گفت که با یک برد صعود کردیم چرا که کار بسیار سختی داریم تراکتورسازی سال گذشته هم لیگ قهرمانان آسیا را با برد آغاز کرد اما نتوانست صعود کند.

مهاجم تیم ملی کشورمان در خصوص لیست تیم ملی هم که اعلام شده، اظهار داشت:‌ کار بسیار سختی داریم و زمان هم کم است امیدوارم از تیم ملی حمایت همه جانبه شود تا بتوانیم موفق شویم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار