تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۵۸۲۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر راه و شهرسازی:
شهر رامین به​زودي گوی سبقت را از دیگر شهرها می​گیرد
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این​که آینده شهر رامین روشن است، گفت: در آینده​ای نزدیک شهر جدید رامین گوی سبقت را از دیگر شهرها می​گیرد.

محسن نریمان بعد از ظهر روز چهارشنبه، 7 اسفندماه در حاشیه بازدید از شهر جدید رامین در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساخت این شهر با برنامه​ریزی احداث بیش از 4 هزار واحد مسکونی آغاز به کار کرد و هم​اکنون روند اجرای طرح خوب و پیشرفت فیزیکی بیشتر واحدها به صدرصد رسیده است.

وی افزود: عمده​ترین مشکل تاخیر در بهره​برداری از واحدهای مسکونی شهر رامین، سهم آورده متقاضیان است كه چناچه متقاضیان سهم آورده خود را پرداخت کنند بخش اعظمی از پروژه​های مسکونی به بهره​برداری خواهد رسید.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان​کرد: ما نیاز به افزایش سقف تسهیلات مسکن نداریم و با همین تسهیلات موجود طرح مسکن مهر را به پایان می​رسانیم.

نریمان اظهارکرد: از جمله اقداماتی که برای پویایی شهرهای جدید در دستور کار قرار گرفته، دعوت از بخش خصوصی و انبوه​سازان است. به ازای زمین​هایی که در اختیار این بخش​ها می​گذاریم، آنان زیرساخت​های موردنیاز شهرهای جدید مانند آسفالت، فضای سبز و اماکن تفریحی را می​سازند
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار