تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۸۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیچیده‌ترین عملیات جابجایی شبکه‌آب درخوزستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای بزرگ ترین و پیچیده ترین عملیات جابجایی شبکه آب در این استان به منظور احداث تقاطع سه طبقه جاده ترانزیتی اهواز – تهران خبر داد.

محمدعلی صنیعی نژاد روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: این عملیات به منظور آمادگی برای جابجایی خط انتقال اصلی 630 میلیمتر اندیمشک با توجه به احداث تقاطع غیر همسطح میدان بسیج این شهر واقع در جاده کمربندی و ترانزیتی اهواز – تهران با هزینه ای افزون بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در دست انجام قرار دارد.

وی با اشاره به انجام این عملیات در مدت شش روز افزود: با تمهیدات انجام شده، مانور شبکه و تغییر زون بندی، همچنین همکاری و مشارکت مردم تاکنون هیچ گونه قطعی آب در شهر رخ نداده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آماده سازی برای جمع آوری و جابه جایی 600 متر خط لوله پلی اتیلن 630 میلیمتر را بخش اصلی کار اعلام کرد که با توجه به پیچیدگی ها و مسایل فنی خاص خود از چهار روز پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تامین آب تمام مناطق شهر اندیمشک از این قسمت با تقدیر از همکاری شهروندان در اجرای پروژه خواستار ادامه این همکاری ها تا پایان عملیات نصب و جایگزینی لوله جدید شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار