تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آگهی‌ کار برای ایرانی ها در BBC +تصاویر

به گزارش « عروج» به تازگی در صفحه اصلی سایت بی بی سی فارسی آگهی با مضمون استخدان در بخش مانیتورینگ بی بی سی فارسی درج شده است.

با کمی دقت و مراجعه به صفحه اصلی آگهی بخوبی می توان به اهداف پلید پشت درج چنین آگهی هایی پی برد.

 

به خوبی روشن است که با ته کشیدن معلومات روزنامه نگاران فراری وطن فروش و تمام شدن تاریخ مصرف آنها و همچنین قطع شدن سطوح دسترسی به اخبار داخلی این رسانه وابسته به سرویس امنیتی انگلستان در صدد جذب نیروهای تازه نفس با انواع ترفندهای مختلف بیافتند.

در این خصوص می توان به نکات ذیل اشاره نمود :

یک : انجام مانیتورینگ رسانه های فارسی زبان با توجه به پیشرفت تکنولوژی و انواع رباتهای جستجو گر هم از لحاظ وقت و هم از نظر سرعت و صرفه اقتصادی بهترین گزینه بوده و بی شک عمال روباه پیر به همین کار مبادرت می نمایند آیا چای سوال نیست که به چه علت برای کاری که به صورت نرم افزاری به راحتی و دفت بالا انجام می گردد به دنبال سخت افزارهای انسانی می گردند.

پاسخ را می توان اینگونه بیان نمود که سرویسهای اطلاعاتی انگلیس به دنبال سطوح دسترسی و مانتورینگ پنهان هستند و الا مانتورینگ اخبار آشکار به راحتی و توسط نرم افزارهای حتی رایگان موجود در فضای مجازی قابل اجراست و احتیاجی به لشگرگشی رسانه ای ندارد.

دوم : مگر بی بی سی فارسی ای میل رسمی ندارد که از یک آدرس جی میل برای ارسال رزومه افراد استفاده کرده است.

سوم : قرار های مصاحبه چرا در کشورهای ارمنستان، گرجستان و آذربایجان گذاشته شده است مگر خود لندن طاعون آمده که افراد متقاضی نمی توانند برای مصاحبه به آنجا سفر کنند و باید در یک کشور ثالث قرار مصاحبه گذاشته شود شگردی که سرویسهای اطلاعاتی برای استخدام جاسوس به کار می گیرند تا یک ارگان رسمی

برچسب ها: BBC ، بی بی سی ، MI6 ، مانیتورینگ
:
:
:
آخرین اخبار