تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۵۸۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد
توقف 62مورد ساخت‌وساز توسط شهرداری اهواز
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از توقف ۶۲ مورد ساخت و ساز توسط شهرداری اهواز در سال 92 خبر داد.

نصرالله دهقان در اولین همایش مقررات ملی ساختمان که پیش از ظهر امروز در تالار مهتاب برگزار شد، اظهار داشت: این همایش بهانه‌ای برای جمع شدن شهرداران، راه و شهرسازی، شرکت‌های ساختمانی و انبوه سازان در کنار هم است تا با وظایف یکدیگر آشنا شوند.

وی ادامه داد: این همایش به این دلیل است که بگوییم اگر شما در کنار یکدیگر باشید و تعامل وجود داشته باشد رضایتمندی مردم نسبت به استحکام، عمر بنا و کیفیت که مورد نقد است به دست می‌آید.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال آینده همایش ملی مقررات ملی ساختمان در خوزستان برگزار شود اذعان کرد: براساس ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مسئولیت نظارت عالیه بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و مقررات ملی ساختمان در طراحی و اجرای تمامی ساختمان‌ها و طرحهای شهرسازی و عمرانی شهری که اجرای ضوابط و مقررات مزبور در مورد آن‌ها الزامی است بر عهده وزارت مسکن و شهرسازی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: شش هزار متر مربع از ساختمان‌های کلیه گروه‌های ساختمانی اهواز در سال 92 بازدید شد که این بازرسی‌ها 143 مکاتبه داشت که منجر به 62 مورد توقف کار توسط شهرداری و معرفی مهندس ناظر به شورای اسلامی منجر شد.

دهقانی در پایان تصریح کرد: شهرداری‌ها باید معتقد باشند که ساخت و ساز‌ها توسط مجریان ذیصلاح انجام شود و امیدوارم شهرداران که مخاطبان اصلی این همایش هستند ملزم شوند که در این نشست‌ها شرکت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار