تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۸۳۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کی روش: یا هیچ چیز یا همه چیز
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: جام جهانی پلی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و موفقیت در المپیک برزیل خواهد بود.

کارلوس کی‌روش در خصوص آمادگی تیم ملی و اینکه آیا برنامه‌های او در راه جام جهانی پیاده شده یا خیر،‌گفت: ما در حال حاضر از تمام فضاها برای بازی‌های تدارکاتی استفاده کرده‌ایم. در پرتغال ضرب‌المثلی است که می‌گویند اگر به گل زیاد آب بدهیم، برگ‌های آن بیشتر می‌شود ولی اعتقاد دارم بیشتر باید از فضاها برای بازی‌های تدارکاتی استفاده کرد.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که تیم ملی ما هم اکنون در چه مرزی است، گفت: ما برنامه‌ها را نهایی کرده‌ایم و منتظر اجرای آن هستیم. سه هفته در آفریقا اردو داریم و مجددا سه هفته دیگر به اروپا می‌رویم. از آنجا بعد از دو بازی دوستانه به تهران برمی‌گردیم و بازی خداحافظی را در اینجا برگزار می‌کنیم و سپس قبل از شروع مسابقات جام جهانی در برزیل به مصاف ترینیداد و توباگو خواهیم رفت.
 
وی در خصوص اینکه بعد از رفتن ولاسکو که مربی محبوبی هم بود آیا قول می‌دهد که در ایران بماند، گفت: این سؤال را از آقای کفاشیان بپرسید اما اگر نظر ایشان مثبت باشد برای من افتخار است که بتوانیم قراردادم را تمدید کنم. پتانسیل ایران بسیار بالاست و فوتبال ایران مثل یک غول خفته می‌ماند. بزرگترین چالش فوتبال ایران این است که غول خفته را بیدار کند. من فکر می‌کنم برای مردمی که در خون‌شان فوتبال وجود دارد باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.
 
کی‌روش در پاسخ به این سؤال که عملکرد کفاشیان را تاکنون چطور ارزیابی می‌کند،‌گفت: اگر می‌خواهیم به هدفی دست پیدا کنیم باید به افراد متعهد بها بدهیم چالش بزرگی که پیش روی فدراسیون فوتبال است این جاست که باید از جام جهانی به عنوان پلی استفاده کنیم. پلی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و موفقیت در المپیک آینده.
 
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که نتیجه دیدار تیمش مقابل نیجریه را چه نتیجه‌ای پیش‌بینی می‌کند، گفت: تمام فکر و ذکر من بازی با نیجریه است و هر وقت این بازی تمام شد به آرژانتین فکر می‌کنم.
 
وی همچنین در خصوص دیدار با نیجریه نیز گفت: این بازی جام جهانی ما محسوب می‌شود. یک اصطلاحی وجود دارد که می‌گویند یا هیچ چیز یا همه چیز. برای ما نتایج اسپانیا، انگلیس و پرتغال مهم نیست و فقط بازی با نیجریه برای من مهم است که تمام تمرکزم را روی این مسابقه گذاشته‌ام.
 
کی‌روش در پایان تاکید کرد: صحبتم خطاب به ملت ایران است که هر چه از دست‌مان برآید انجام می‌دهیم و تمام سعی ما این است که برای ایران غرورآفرین باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار