تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۵۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبفا خوزستان به تعهدات خود پايبند نيست
رئيس شوراي شهر شوشتر با انتقاد از عملكرد شركت آب و فاضلاب گفت: تعهدات اين شركت در شهرستان شوشتر روي زمين مانده است.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، نظر حسين زاده شامگاه دوشنبه در جلسه شوراي شهر با انتقاد از عملكرد شركت آب و فاضلاب شوشتر و استان گفت: شركت آبفا براي حفاري‌هاي خود در سطح شهرستان شوشتر مكاتبات بسيار زيادي مي‌كند ولي پس از دريافت مجوز، تعهدات خود را فراموش كرده و ترانشه‌هاي ايجاد شده را در سطح شهر رها كرده و همين امر باعث ايجاد مشكل براي مردم شده است.
وي با اشاره به برخي از ترانشه‌هاي ايجاد شده توسط اين شركت در سطح شهرستان شوشتر، افزود: برخي از ترانشه‌هاي ايجاد شده در سطح شهرستان شوشتر قريب به يك سال است كه حفر شده‌اند و در زمستان گذشته براي مردم مشكلات زيادي را ايجاد كردند.
حسين‌زاده با بيان اينكه شركت آب و فاضلاب از بردباري و صبر و تحمل مردم شوشتر سوء استفاده كرده است، گفت: شوراي شهر شوشتر ممانعتي براي اجراي پروژه‌هاي عمراني ندارد ولي با ايجاد مشكل و دردسر براي مردم در سطح شهرستان مقابله مي‌كند و صداي مردم را به گوش مسئولان مي‌رساند.
رئيس شوراي شهر شوشتر يادآور شد: در هيچ دوره‌اي مانند شرايط كنوني در سطح شهرستان شوشتر شوراي شهر با خلف وعده شركت آب و فاضلاب به اين اندازه مواجه نشده با اين وجود شوراي شهر مانع از ايجاد نارضايتي براي مردم مي‌شود و در اين باره تذكرات لازم را به اين شركت خواهد داد.
حسين‌زاده تاكيد كرد: در آينده نزديك و پيش از فرارسيدن ماه رمضان شرايط در شوشتر با حضور فرماندار براي رفع مشكلات ايجاد شده توسط اين شركت بررسي شده و مكاتبات با مدير كل امور شهري و مدير عامل اين شركت انجام خواهد شد.
در اين جلسه موافقت شوراي شهر براي ايستگاه پمپاژ فاضل آب در پارك سيكاي شوشتر توسط اعضاي شوراي شهر به دليل عدم پايبندي به تعهدات از طرف اين شركت به آينده موكول شد.
:
:
:
آخرین اخبار