تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۸۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قرار نیست ملی‌پوشان رزمی‌کار شوند
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: سیموئز به دلیل مشکلاتی که داشت از ما جدا شد اما او پیش از این به ما قول داده بود تا پایان جام جهانی با ما بماند ولی به دلیل مشکلات خانوادگی کی‌روش این اجازه رابه او داد که از تیم ملی برود.

مهدی محمدنبی در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال درباره این اردو گفت: از 34 نفری که به اردوی تیم ملی دعوت شدند 23 نفر به اردو ملحق شدند و بیت‌آشور صبح امروز به تهران رسیده که فعلا مشغول استراحت است. دژاگه، جهانبخش، قوچان‌نژاد، داوری و حقیقی هم در روز بازی با کویت به تیم ملی اضافه می‌شوند و یک تعداد از بازیکنان تراکتورسازی و سپاهان هم امروز به ما می‌پیوندند و فکر می‌کنم برای بازی با گینه همه بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند اما در بازی با کویت لژیونرها حضور ندارند.
 
وی درباره صحبت‌های ابتدایی کی‌روش با بازیکنان تیم ملی افزود: معمولا کی‌روش در آغاز تمرینات یک ربع برای بازیکنان صحبت می‌کند و مسائل موجود را با بازیکنان مرور می‌کند. همچنین او و بازیکنان در این زمان درباره مسائل روز با یکدیگر به گفت‌وگو می‌پردازند.
 
نبی درباره اردوی بعدی تیم ملی گفت: بعد از دو بازی که در اسفند ماه انجام خواهیم داد اردوی بعدی ما در آفریقای جنوبی خواهد بود و با 4 تیم باشگاهی آنجا بازی داریم که اسم‌شان سخت است و نمی‌توانم بگویم! احتمالا هم با تیم ملی که همجوار آفریقای جنوبی است بازی خواهیم داشت. بعد از آن به اردوی اتریش می‌رویم و با بلاروس، مونته‌نگرو و کنگو بازی می‌کنیم و البته مکاتباتی هم برای بازی با مقدونیه انجام دادیم. بعد از آن به تهران می‌آییم و بعد در اردوی نهایی در سائوپائولو با تیم ملی ترینیداد و توباگو بازی خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: برای تیم ملی هم مراسم خداحافظی خوب می‌گیریم و قصد داریم در یک سالن این مراسم را برگزار کنیم تا خداحافظی باشکوهی برای تیم ملی گرفته باشیم.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص جدایی سیموئز از تیم ملی اظهار داشت: سیموئز به دلیل مشکلاتی که داشت از ما جدا شد اما او پیش از این به ما قول داده بود تا پایان جام جهانی با ما بماند ولی به دلیل مشکلات خانوادگی کی‌روش این اجازه رابه او داد که از تیم ملی برود و کفاشیان هم با این موضوع موافقت کرد.قرار است دو مربی از کورینتیانس برزیل در اردوی آفریقای جنوبی به ما اضافه شود.
 
نبی در خصوص حضور صفایی قهرمان کیک بوکسینگ جوان به عنوان مربی بدنساز تیم ملی بیان داشت: او قهرمان کیک بوکسینگ جهان در سه مرحله شده و مربی رزمی محسوب می‌شود اما از آنجا که کی‌روش در تیم‌های دیگر چنین تجربه‌ای داشته از ما خواست تا مربی در این رشته در کنار تیم ملی باشد تا بتواند در چند بخش آمادگی فکری، تمرکز جسمانی و رفلکس‌ها روی بازیکنان کار کند و قرار است او بازیکنان تیم ملی را به این رفلکس‌ها برساند و از اردوی آفریقای جنوبی به صورت تمام وقت ما با خواهد بود.
 
وی ادامه داد: البته حضور او به دلیل رزمی‌کار شدن بازیکنان تیم ملی نیست! خود من رزمی می‌دانم و نیاز به مربی رزمی نداریم! او به تیم ملی می‌آید تا بر روی تمرکز بازیکنان کار کند تا قوای جسمانی بازیکنان بالاتر برود.
 
دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره حضور دستیار ایرانی در تیم ملی عنوان کرد: من با کی‌روش در این باره صحبتی نکردم و تمرکز او بر روی موجودی فعلی است و قرار است دو مربی برزیلی در آفریقای جنوبی به ما اضافه شود و یک مربی آرژانتینی هم که در کورینتیانس فعالیت می‌کند تا دو روز دیگر به ما ملحق خواهد شد.
 
نبی درباره تمدید قرارداد تیم ملی با کی‌روش تصریح کرد: ما با او برای ماندن در ایران تا سال 2018 توافق کردیم و او هم قبول کرده در تیم ملی بماند ولی باید همه چیز روی کاغذ بیاید تا رسمی شود.
 
وی در خصوص استفاده از توپ‌های جام جهانی در این اردوی جام جهانی گفت: 150 توپ گرفته‌ایم تا از این اردو بازیکنان با این توپ‌ها کار کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار